Iso8 Viisuhullu Liittynyt 23.7.2011 Viestit 5836 Sijainti Tampere 9.9.2011 #41 Nurtsi sanoi: Iso8:lle tiedoks: Älä ota velkaa. Tais tulla vähä myöhässä, mutta ihan periaatteena. Klikkaa laajentaaksesi... En ole velkaa kenellekkään. Enkä tule ikinä olemaankaan. Kuka tän huhun keksi, et olen velkaa jollekkkin?
Nurtsi sanoi: Iso8:lle tiedoks: Älä ota velkaa. Tais tulla vähä myöhässä, mutta ihan periaatteena. Klikkaa laajentaaksesi... En ole velkaa kenellekkään. Enkä tule ikinä olemaankaan. Kuka tän huhun keksi, et olen velkaa jollekkkin?
jps nimimerkkien jahtaaja Liittynyt 17.11.2000 Viestit 31093 Sijainti täällä 9.9.2011 #42 Iso8 sanoi: En ole velkaa kenellekkään. Enkä tule ikinä olemaankaan. Kuka tän huhun keksi, et olen velkaa jollekkkin? Klikkaa laajentaaksesi... Puolipöhkölle pusun poskelle olet velkaa.
Iso8 sanoi: En ole velkaa kenellekkään. Enkä tule ikinä olemaankaan. Kuka tän huhun keksi, et olen velkaa jollekkkin? Klikkaa laajentaaksesi... Puolipöhkölle pusun poskelle olet velkaa.
Iso8 Viisuhullu Liittynyt 23.7.2011 Viestit 5836 Sijainti Tampere 9.9.2011 #43 jps sanoi: Puolipöhkölle pusun poskelle olet velkaa. Klikkaa laajentaaksesi... No mä tota.. en ole. Kiitin häntä jo ja se riitti.
jps sanoi: Puolipöhkölle pusun poskelle olet velkaa. Klikkaa laajentaaksesi... No mä tota.. en ole. Kiitin häntä jo ja se riitti.