Toivottavasti niin saadaan alonsolta pojoja pois...MaranelloRed sanoi:Ferrarin uusi tuleminen alkaa täältä.:alppu: :jaska: :alppu:
Ensimmäisellä nopealla ainakin jäi 6 kymmenystä Kimistä.Moe Szyslak sanoi:Mun suurin mielenkiinto kohdistuu Montoyan vauhtiin.
Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että nyt perjantaina ajetaan likaisella radalla suht varovasti. Eihän siellä ole kukaan vielä täysiä edes yrittänyt mennä. Huomenna näkee Montoyan tilanteen paremmin.jarkkom sanoi:Montoyalla vauhti taas kateissa... Mikähän tuossa nyt tökkii? Ei taida olla kyseessä se mitä herra Salo sanoi, että raxu tekisi rengasvalinnat tiimille ne ei sovi Juanille. HALLOO, onhan siellä Toosa nopeimpana ja hän tuskin ajaa 'mieleisillään' snagoilla omaksi huvikseen.. surkeeta..
Pitäiskö tonnekin rekisteröityä nähdekseen jonkin kivan kuvanepeli sanoi:
Joo ja tietty toikin oli Nickin vika :ahem:epeli sanoi:
Soon video, eikä sinne mun mielestä tarvi rekisteröityä. Tietääkseni. Voi olla että tarviikin.Rami sanoi:Pitäiskö tonnekin rekisteröityä nähdekseen jonkin kivan kuvan
Melkein näytti siltä, että Shumi olisi hitusen painanut kaasua tuossa ..tiedä sittenthe flying finn sanoi:Outo kolari, näyttää kuin Schumi olisi antanut auton törmätä Heidfeldin perään. Ensin jarruttanut, mutta sitten hellittänyt jarrua ja antanut auton osua. Tai sitten Nick jarrutti voimakkaammin juuri tuossa kohtaa. No, mitään ei oikeastaan tapahtunut, pieni hieraisu se oli.
Pääosin menee niin, että video-osa foorumeista tarvitsee rekisteröimisen, muut osat eivät.epeli sanoi:Soon video, eikä sinne mun mielestä tarvi rekisteröityä. Tietääkseni. Voi olla että tarviikin.
Mjaa. No, sitten tuonnekin täytynee rekisteröityä, siis niiden jotka eivät sitä ole jo tehneet.Bleu sanoi:Pääosin menee niin, että video-osa foorumeista tarvitsee rekisteröimisen, muut osat eivät.