Ison-Britannian GP - Harjoitukset ja aika-ajot

Laareni120

Banned
Liittynyt
11.6.2005
Viestit
766
Sijainti
Karjalohja
Jeeves sanoi:
Vaikka nyt vähän tinassa ollankin, niin sanokaa minun sanoneen. Räikkönen voittaa huomenna. Se mies on suorastaan syntynyt ratti kädessä. Voitto kotiin. (Kelpaisi vaikka signatureen!)

Huomenna (tai siis tänään) juhlitaan Suomalaisvoittoa kera pokaalin. Go go Kimi!

Uskokaa pois!
tänään alonsosta tehdään jauhelihaa isolla j:llä meinaan monty vetää sen ohi kahden ekan kierroksen sisällä ja sit jää siihen hidastelemaan mut ei päästä alonsoa ohi sit voila kimi saa ne kiinni ja ohittaa alonson joko reilusti tunkemalla ohi tai varikkokäyntien aikana:thumbup: :ahem:
 

jimpo

Well-known member
Liittynyt
28.6.2003
Viestit
283
Shammy sanoi:
Pistää korvaan muuten kun tuo kimpsu sanoo niin usein 'i think so' !
Joku ystävällinen sielu vois kertoa sille, että "olen sitä mieltä että..." = "I think that...", ei "I think so...", auttaisi paljon...

Sama kuin Fernandolle voisi kertoa että confident != confidence :p
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
jimpo sanoi:
Joku ystävällinen sielu vois kertoa sille, että "olen sitä mieltä että..." = "I think that...", ei "I think so...", auttaisi paljon...

Sama kuin Fernandolle voisi kertoa että confident != confidence :p
Noo... Jospa nämä asiat ei MM-sarjaa ratkasis.
 

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
986
Sijainti
Savonlinna
jimpo sanoi:
Joku ystävällinen sielu vois kertoa sille, että "olen sitä mieltä että..." = "I think that...", ei "I think so...", auttaisi paljon...

Sama kuin Fernandolle voisi kertoa että confident != confidence :p
Mitäettätäh..?! Kyllä puhekilelessä voi ihan hyvin sanoa että "I think so that, blahblaa..." eikä tuossa ole mitään varsinaista virhettä. "Ajattelen niin että meillä on vahva paketti..."

Ja confident..confidence.. riippuu ihan siitä mistä puhuu. "I'm confident" vs "I have confidence"...

Turhista turhinta offtopic-narinaa imo ja vaikuttaa älyttömästi kisojen lopputuloksiin. :yuck:
 

jarkkom

Well-known member
Liittynyt
4.7.2005
Viestit
50
Laareni120 sanoi:
tänään alonsosta tehdään jauhelihaa isolla j:llä meinaan monty vetää sen ohi kahden ekan..
Jotenkin jälleen semmonen kutina, ettei Donin ajosta tule yhtään mitään. Olisi kyllä jo syytä ruveta hieman jeesaamaan Räkän ajoja tai sit vaihtaa tallia semmoseen, jossa ajotaidot riittäis ykköskuskiks.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
jimpo sanoi:
Joku ystävällinen sielu vois kertoa sille, että "olen sitä mieltä että..." = "I think that...", ei "I think so...", auttaisi paljon...

Sama kuin Fernandolle voisi kertoa että confident != confidence :p
Kyllä se mun mielestä tähän asti on lähinnä vastannut tollain kyllä/ei-kysymyksiin.
 
Ylös