Laareni120
Banned
ja mä sanon et JA ******! ei todellakaan poksahda:mad_old:Ville85 sanoi:Viimesellä kierroksella mersu tupsauttaa savut pihalle ja Ovideon ihmisohjus menee ohi..
mikä *****n rellu fani sä olet :mad_old:
ja mä sanon et JA ******! ei todellakaan poksahda:mad_old:Ville85 sanoi:Viimesellä kierroksella mersu tupsauttaa savut pihalle ja Ovideon ihmisohjus menee ohi..
Ironiaa?Laareni120 sanoi:ja mä sanon et JA ******! ei todellakaan poksahda:mad_old:
mikä *****n rellu fani sä olet :mad_old:
sitä just :ahem: ku vituttaa nii sillon vituttaaMatxi sanoi:Ironiaa?
Ralf on ollu aina paska.butterfly sanoi:No kimble voittaa. Kyl se niin menee. Nappula on varmaan kevyellä kuormalla, luulen mä. Mutta miten half-ralf on noin paska???
kimblelle kyl vaihdettii viime viikonperjantaina vanha moottoriversio ja nyt se kyseinen moottori tai siis öljypumppu hajos sitte :nope: :thumbfh:Shammy sanoi:Ei paljon lohduta tehokkaammat moottoriversiot Sehän kestikin kolmen harjotusjakson kiekat viikko sitten. Dildoa kasvaa otsaan kovalla vauhdilla. Noooh.. nähdäänpähän Kimin hurja nousu taas kisassa ja on jännitettävää.
Saapi nähdä miten taittuu, toivottavasti oli sitten sitä löpöä tankissa. Nyt roni ja haug eivät sentään sensaatiomaiseksi suitsuttaneet kimpsun kierrosta.http://www.mclaren.com/
RON DENNIS
“The grid positions merely reflect our race strategy which, of course, in the end is what determines the outcome of the race. Both Kimi and Juan Pablo did exceptionally good jobs which, as in France, will only become apparent as the race unfolds.”
No jos molemmat teki exceptionally good niin aika hehkutukselta se kuulostaa eli hyvin on jyvät pussissa. Tosaalta nyt mäkit oli nopeita ja kimikään ei ollut sensational eli ehkeivät ole 40% bensalla mutta yli 30% kumminkin.Shammy sanoi:Saapi nähdä miten taittuu, toivottavasti oli sitten sitä löpöä tankissa. Nyt roni ja haug eivät sentään sensaatiomaiseksi suitsuttaneet kimpsun kierrosta.
:nope: voi kuule ei kimi aja seinään kello ja alonso ajaa seinään ja schumi keskeyttää muutenvaan :ahem:dr petrov sanoi:ferrari ottaa 2 voiton kimi ja alonso ajavat seinään..........:thumbup:
Turva-auto tilattu...- Auto toimi kuitenkin hyvin. Jos ensimmäiset autot eivät pääse alussa karkuun, vaan pysyvät kasassa, meillä on mahdollisuus. Katsotaan mitä tapahtuu, Räikkönen pyöritteli.
Ikävä vain, että pallipaikat ei riitä enää mihinkään. Olettaen tietenkin että Alonsokin ajelee maaliin normaalisti.Racer21_90 sanoi:Kimi on Silverstonessa nopea (melkein kuin SPAssa) niin että kaikki toivo ei ole vielä poissa. Se on teitty vaikea paikka ja paljon riippuu mitenkä ensimmäinen kolmasosa taittuu - mutta jos hän on mukana viiden - kuuden joukossa ensimmäiaen varikko käynnin jälken niin silloin kaikki on mahdollista..
Itse veikkaan pallia :ahem:
NI! Kun suomeksi se on vaan "emmäätiiä"..Shammy sanoi:Pistää korvaan muuten kun tuo kimpsu sanoo niin usein 'i think so' !