Aikamoisia aikoja heti jo ensimmäisissä harjoituksissa. Hamilton softeilla eli kovimmilla renkailla jo 1:05 aikoja.
Kakkosmutka on hidas, mutta muutenhan tuolla juuri on iso hyöty kasvaneesta pidosta.Joo ja Itävalta on kiihdytä-jarruta rata jossa tälle kaudelle kasvaneista mutkanopeuksista ei pitäisi olla merkittävää hyötyä kierrosajassa...
Kunhan kestäisi kisapituuden, niin saisivat jo samppanjapulloja korkata.McLaren sijoilla 7. ja 9. Noinkohan uusi moottoriversio hönkisi vähän raikkaammin?
Joo ja oli jo Bakussa vaurioitunut.Hämikselle 5ruudun pe alttiiksi aika-ajoon kun laatikko jouduttu vaihtamaan. Kertoo turun sanomat
Mutta ei Mersullakaan ole kuitenkaan tällä kaudella täysin itsestäänselvyys nousta kärkeen kutosruudusta, kuten vaikkapa 2014 tai 2015.Hamiltonin rangaistus ei tässä vaiheessa haittaa, kun Mersu on tuntunut nousseen kevyen notkahduksen jälkeen takaisin ykköseksi.
Mielestäni yllättävämpää olisi ollut se, että Sirotkin olisi ajanut Palmerin tilalla. Palmer on ollut selkeästi vaikeuksissa, joten hänelle niitä kilometrejä on saatava maksimaalinen määrä, ja samalla tiimi pystyi vertaamaan Sirotkinia ja Palmeria keskenään.Kolmoskuskejakin nähtiin ekassa harkassa: Sergey Sirotkin (Серге́й Сиро́ткин) otti yllättäen Hülkin Renaultin, eikä Palmerin, ja oli n. sekunnin Palmeria hitaampi. Force Indialla Alfonso Celis Jr. oli n. 1,8 sekuntia Oconia hitaampi.
Täytyypäskin mennä spekuloimaan Rellun kuskitilannetta vaikka tuonne Kubican toikkiin.