Itävallan GP 2017 - Kilpailu - Ennakko ja liveseuranta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uuci
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Nyt on Bottaksen kisavauhti kohdallaan :thumbup:

Nyt on Valtterilla vauhti kohdillaan. Ettei vaan ole jopa liian kovaa, rengas kuluman kannalta ?

Pahalta tuo näytti. Mika Salo voisi pitää tuomariston aisoissa. :dunno:

Hamiltonin Mersu pölläytti pienen pienet savut äsken... Hajooko motti?

Lähetetty minun E6653 laitteesta Tapatalkilla

Ei ollut lähelläkään, kun näki silmälläkin että liikkui valojen jälkeen. Reaktio 0,2 sekkaa.

Jokos se päätös sitten tuli? Skylla kun olivat arponeet hidastuksen perusteella, että renkaat liikkuivat samassa framessa kuin valot sammuivat. Mikä olisi alle sen 0,1 sekuntia mitä ainakin yleisurheilussa sallitaan.

Kimillä taas vaikeaa...

No kirveet kaivoon et eipä tässä kahta suomalaista tarvii palkintopallille odottaa. Huonoa vauhtia toisella suomalaisella

Miten pitkään tuon "varaslähdön" tutkiminen kestää?
Olen nähnyt videopelimateriaalia, jossa joku korealainen reagoi millisekunnin tarkkuudella pelin tapahtumiin. Valella vaan aasialaiset refleksit.:D

Siihen nähden miten joillakin radoilla renkaat ovat kestäneet melkoisesti, niin tällä radalla renkaat kuluu kyllä aika rajusti.

Olen nähnyt videopelimateriaalia, jossa joku korealainen reagoi millisekunnin tarkkuudella pelin tapahtumiin. Valella vaan aasialaiset refleksit.:D

Millisekunti on jo liioittelua. Se on jo ennakointia sitten, ei reagointia.

Eiköhän se jo kuitattu sillä kun laitettiin ruutuun se 0,2s reaktioaika.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.