ITG tyyppinen musavisa

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Kysytään tälleen Il Tempo Gigantemaisessa musavisassa kaksi kyssäriä.

1. Minkä ehkä JPP:nkin mieleen tuovan yhtyeen nimellä kirjailtua eineskaakkua mahdoin ostaa lähikaupasta?

2. Minkä yhtyeen logoa taloyhtiömme paperinkeräyspisteen laatikossa oleva logo vahvasti muistuttaa?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Kysytään tälleen Il Tempo Gigantemaisessa musavisassa kaksi kyssäriä.

1. Minkä ehkä JPP:nkin mieleen tuovan yhtyeen nimellä kirjailtua eineskaakkua mahdoin ostaa lähikaupasta?

2. Minkä yhtyeen logoa taloyhtiömme paperinkeräyspisteen laatikossa oleva logo vahvasti muistuttaa?
2. HIM
1. Riisisuklaa,, eikun siis Fazer. Eikun mitä tossa kysytään? Hmm, vastataan nyt vaikka HIM
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
1. Kotiteollisuus
2. Stratovarius
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Ei vielä oikeita vastauksia.

Vihje ykköseen: Sitrushommia
Vihje kakkoseen: Lentovehkeet
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
1. Minkä ehkä JPP:llekin mieleen tulevan yhtyeen nimellä kirjailtua eineskaakkua on mahdoton ostaa lähikaupasta?
Mahdotonta luulisi olevan "Paska"-nimisen eineskaakun hankkiminen lähikaupasta. En kyllä tiedä yhtään, miksi se tulisi myös JPP:llekin mieleen. :thumbfh:

2. Mitä logoa taloyhtiömme paperinkeräyspisteen laatikossa oleva logo vahvasti muistuttaa?
Teerenpelin.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
En kyllä tiedä yhtään, miksi se tulisi myös JPP:llekin mieleen. :thumbfh:
Saattaapi olla ehkä harhaanjohtava tuo JPP-vinkki, koska se saattaa assosioitua ainoastaan minulle ja levynkansitivojen kautta. Sitrushommilla luultavasti oivaltaa paremmin.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24268
Sijainti
lappeen Ranta
Mahdotonta luulisi olevan "Paska"-nimisen eineskaakun hankkiminen lähikaupasta. En kyllä tiedä yhtään, miksi se tulisi myös JPP:llekin mieleen. :thumbfh:
On mulla kaksi Paskan levyä :ahem:. Ja laitapa googlen kuvahakuun hakusanaksi pasca :idea:, kyllä sellaista voisi kuvitella kaupan leivososastolta löytyvän.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
1. Yks mun bändi jossa soitin kitaraa ja taustalaulua
2. Yks mun toinen bändi jossa soitin lyriikkoja ja onnuin poljennossa rennossa.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Näillä ratkee.

1. Yöllisiä sitrushommia
2. 40-luvun alkupuoliskon ufoja.
 
Ylös