Jaa otsikko on tän maailmanlopunlaitteen mielestä pakollinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pyryf vaikuttaa niin tekniikan ihmelapselta, että varmaan kuuluu kirkkoon.

Meillä on teknologian kanssa semmottinen viha-/rakkaussuhde, että rakkaus ilmenee vain niinä ohikiitävinä hetkinä kun nää mööpelit tekee just eikä melkein mitä meikä tahtoo. Ja mielellään vieläpä siten etten ole joutunut vaivautumaan asian eteen millään tapaa.

Meillä on teknologian kanssa semmottinen viha-/rakkaussuhde, että rakkaus ilmenee vain niinä ohikiitävinä hetkinä kun nää mööpelit tekee just eikä melkein mitä meikä tahtoo. Ja mielellään vieläpä siten etten ole joutunut vaivautumaan asian eteen millään tapaa.
Uskon voimallahan se tekniikka parhaiten toimii, jos toimii. Ohjekirjat ovat luusereille.

Parhammaissa tekniikassa se ohjekirjakin on piilotettu sen teknologian sisään digitaalisessa muodossa.

Silloin voi repiä siitä.

Jos pistää nettiselaimesta musiikin soimaan ja vaihtaa toiseen sovellukseen niin musiikki lakkaa. Oikeesti mitä vittua? Tunkkinne. Ei tullu minusta appleuskovaista vaikka noin niinku ajatuksen tasolla oon just sopivan yksinkertanen ihminen käyttämään näitä paskoja.

Tee kato vasurin etusormella pyöritysliikettä ja oikealla pikkurillillä ja peukalolla naputat ruutua, niin johan jotain tapahtuu.

Nettiselain ei näytä jotain sivuja leveyssuunassa kokonaan, esim koulun lukujärjestystä. Se on hyvin kätevää kun sitä ei saa edes skrollattua sivulle. Vittua käteen ihan oikeesti.

Koitin käydä katselee ohjeita netistä miten ton kellonajan sais oikeeseen, mutta mun pitäs jostain helvetistä tietää mikä ipad mulla on. Bill Gates on jumala.

En olisi uskonut tämän päivän koittavan, mutta niin vain löytyi laite jonka käyttäjäksi Pyryf on liian fiksu.

En olisi uskonut tämän päivän koittavan, mutta niin vain löytyi laite jonka käyttäjäksi Pyryf on liian fiksu.

Kohtahan se jo osoittaa sormella omenaporaa ja huutaa "sinä olet seuraava".