Jääkiekon MM-kisat - Vapaan liveseuranta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Antsa Rieppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Komeat lukemat ja hyvä esitys. Kanada ei päässyt missään vaiheessa kunnolla paikoille vaikka pääsikin pelaamaan pitkiä hyökkäyksiä aina välillä. Hyvä matsi Säteriltäkin, päästetty maali oli mahdoton otettava. Peli lässähti Suomen viidennen maalin jälkeen kun Kanada luovutti, mutta muuten kiva peli katsella.

Raikas esitys suomalaisilta jälleen. Tanskaa vastaan pelattu peli näytti enemmän perinteiseltä Suomen MM-kiekkoilulta kuin mikään muu nyt nähdyistä otteluista. Toivottavasti siitä tuli sopiva nöyryys kohti loppua.

Raikas esitys suomalaisilta jälleen. Tanskaa vastaan pelattu peli näytti enemmän perinteiseltä Suomen MM-kiekkoilulta kuin mikään muu nyt nähdyistä otteluista. Toivottavasti siitä tuli sopiva nöyryys kohti loppua.

Niin kai sitten. En nyt muista minä vuonna, mutta lähivuosina kuitennii, Suomen maajuokkue ja mm. minut kannattajana lytättiin alkusarjan perusteella Forumilla alimpaan helvettiin. Mutta mitali tuli silloinkin.

Niin kai sitten. En nyt muista minä vuonna, mutta lähivuosina kuitennii, Suomen maajuokkue ja mm. minut kannattajana lytättiin alkusarjan perusteella Forumilla alimpaan helvettiin. Mutta mitali tuli silloinkin.
En ole ollut lyttäämässä, varma tieto. Enkä edes ole järin aktiivinen seuraaja, vaan harvemmin olen nähnyt näin energistä ja rohkeasti liikkuvaa leijonaryhmää, jolle myös kiekko on pomppinut!

Ihan normaalia, kun on peräkkäisinä päivinä pelit. Säteri on maalissa sitten jenkkejä vastaan.

Tätä OJ ennakoi myös studiossa ja mielestäni valinta on looginen. Säteri sitten USA-peliin ja puolivälierään jos USA-peli menee edes kohtuullisesti. Hussokin on pelannut niin hyvin että ansaitsee vielä ainakin yhden pelin.

Ei hyvää päivää... :nope:

Nyt ollaan pulassa Saksaa vastaan. Herätys nyt, siellä on peli käynnissä.

Onko koko joukkue sännännyt kanadavoiton jälkeen baariin, vai miten tämä paksuus on selitettävissä?

Ottelu on sovittu. No tietenkin on. Eihän muuten joukkueet, tuomarit ja katsojat olisi osanneet tulla oikeaan aikaan oikeaan paikkaan.