Antsa Rieppo
Well-known member
Paras venäläinen eli Parkkovin Sassa teki maalin.
Pesonen keksi.Go Barkov. Mitäköhän dumarit nyt keksii?
Nuo taitaa kyllä olla MM-tason tuomareita, NHL-tason tuomareita pitäisi saada.Ensi vuonna voisi vihdoin jättää MM-kisojen seuraamisen väliin ja odotella MM-tason tuomareita kaukaloihin.
Sen mitä olen NHL-pelejä nähnyt, niin kyllä se huipputuomarointi siellä on myytti. Välillä tuntuu, että säännöt unohdetaan kokonaan. Joskus ollaan tarkkoja paitsioista ja seuraavassa tilanteessa paitsiot unohdetaan kokonaan, sama homma korkeissa mailoissa maalia tehdessä. Kyllä siellä jäähyt puhalletaan paremmin.Nuo taitaa kyllä olla MM-tason tuomareita, NHL-tason tuomareita pitäisi saada.
Onko niillä paremmat pillit vai parempi puhallus keuhkoista?:doubtful:Sen mitä olen NHL-pelejä nähnyt, niin kyllä se huipputuomarointi siellä on myytti. Välillä tuntuu, että säännöt unohdetaan kokonaan. Joskus ollaan tarkkoja paitsioista ja seuraavassa tilanteessa paitsiot unohdetaan kokonaan, sama homma korkeissa mailoissa maalia tehdessä. Kyllä siellä jäähyt puhalletaan paremmin.
Myytti my ass. Sen verran mitä olen kv-kiekkoa seurannut, mukaan lukien Kanada-Cupit ja World Cupit, ainoat ammattimaiset dumarit tulevat Pohjois-Amerikasta. Eivät katsele minkään väristen lasien läpi. Katsovat peliä pelinä, ei pelipaitoja.Sen mitä olen NHL-pelejä nähnyt, niin kyllä se huipputuomarointi siellä on myytti. Välillä tuntuu, että säännöt unohdetaan kokonaan. Joskus ollaan tarkkoja paitsioista ja seuraavassa tilanteessa paitsiot unohdetaan kokonaan, sama homma korkeissa mailoissa maalia tehdessä. Kyllä siellä jäähyt puhalletaan paremmin.