Jääkiekon MM-kilpailu 2013

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Lähinnä mietin että tekninen este voi olla noi kanavaniput. Yksi salaus / yksi nippu. Jos haluaisi vain tietyn lähetteen salatuksi, tulisi sen kulkea omassa nipussaan = kallista.

Sama homma näiden kanavanippujen kanssa, miksi maksaa 30 euroa/kk nipusta paskaa kun sen tietyn asian minkä haluaa nähdä näkee netissä ilmaiseksi. Jos vain annettaisiin (edullinen) kaupallinen mahdollisuus ostaa vain se, mitä halutaan. Osittain, mutta vain osittain tämä on jo siis toteutunut.
Ok, ymmärrän nyt tuon kanavanippuasian mutta niillä onnellisilla, kelle löytyy oikea ISP, tuo kaiketi olisi mahdollista - ihan vaikka tunnin välein ostella sitä, tätä ja tuota? Itse kun on kaapeliin "sidottu" niin nipuilla mennään.

Olen valintani tehnyt ja niin maikkari kuin nepa (tai mikä viasat onkaan) on tullut hankittua. Suurin osa tarjonnasta jää katsomatta mutta katsonhan juuri ne mitä haluan. Varmasti ja HooDeenä. Tietty suurin osa tuosta haluamastani tarjoamasta löytyy tämän tietyn kotimaisen softankin takaa mutta en jaksa yhtään "vittutääeitoimi"-hetkeä lähetykselle, mitä seurata haluan.

Elämä on valintoja. Punaviinihankintojen keskihinnan laskiessa pakon edessä, mietin kanavavalintoja uudemman kerran. Mutta silloinkaan en ala itkemään maailman pahuutta. Näin tämä vaan nykyisin menee...

WebSlave

Trackman
Mielelläni ostaisin (Elisalta löytyvät) lätkä- ja formulapaketitkin ilman ekstrakuonaa, mutta "väärän" operaattorin asiakkaana ei vuan onnistu. Valioliigat ja SM-liigat tuli tuli viime talvena ostettua eli rahaa olisi tarjolla jos se vaan jollekulle kelpaisi. Niin kauan kuin ne itseä kiinnostavat sisällöt on paketteihin upotettu/operaattorikohtaisia tms. niin voivoi.
Minä ajattelin aina, että maksoin vain siitä sisällöstä mitä katsoin. OK, samaan hintaan tuli muutakin, mutta arvioin hinta-laatusuhteen vain kiinnostavan sisällön osalta. Parhaimmillaan minulla olikin 56 kanavaa, joista puolia en katsonut käytännössä koskaan. Eikä ne tilaushalukkuuteeni mitenkään olleet vaikuttamassakaan.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Itse olen formulat katsonut nyt kolmatta kautta Katsomon puolelta, sillä tietokoneen myötä tuleva liikkuvuus sopii tarpeisiini paremmin kuin kanavapaketti.

Aiemmin olin Maxin asiakas. MM-kisat on menty ilmaislähetyksillä.

JVR

Banned
Otin mtv3 sport paketin katsomosta. Olenko ainoa jota vitutti kuvan nykiminen vaikka kuva olikin hd-kamaa?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Otin mtv3 sport paketin katsomosta. Olenko ainoa jota vitutti kuvan nykiminen vaikka kuva olikin hd-kamaa?
Itsehän otin nykimisen riemulla vastaan!:eek:

Plussat Maikkarin touhusta:
- Kölli
- Nupe
- Niikko
- Törmänen

Miinukset:
- TAMI
- Pekka
- Porttilan ääni