Jäämies ja etymnologia

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Tuohon Revoltin mainitsemaan Ron Dennisin antamaan lempinimeen viittasin. Kaverissa kun ei näkynyt minkäänlaista kisajännitystä ja saattoi nukkuakin puoli tuntia ennen kisaa. Ei ole hermoja -> ei hermostu, kun ei ole millä hermostua. Tosin sanoen hermot voivat "mennä" vain jos niitä on. Tuota minä hain.
ok

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Eikö? No sittenhän toimintamallini on ollut aivan väärä kaikki nämä vuodet!

Voi minua, voi!
Ei kannata kuitenkaan masentua :nope:. Usein haksahtaa terminologiassa yksi jos toinenkin :ahem:. Sama homma esimerkiksi "vastaan tulemisen" kanssa, ei ole siinäkään kyse saunomisvälineeseen ryhtymisen ekstaattisesta lopputulemasta lain. Paitsi jos joku pervo nyt ihan vängällä moista kummallisuutta harrastaa, niin sitten on.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Ei kannata kuitenkaan masentua :nope:. Usein haksahtaa terminologiassa yksi jos toinenkin :ahem:. Sama homma esimerkiksi "vastaan tulemisen" kanssa, ei ole siinäkään kyse saunomisvälineeseen ryhtymisen ekstaattisesta lopputulemasta lain. Paitsi jos joku pervo nyt ihan vängällä moista kummallisuutta harrastaa, niin sitten on.
Se on vihta!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jäähynki uhalla sanon, että oot varmaan peruskoulussa saanut usein turpaan, jos samanalainen olet ollut (ellet ole keskimääräistä isompi kaveri) mitä näillä keskustelupalstoilla. Ei tuollaisia ihmisiä kukaan jaksa.
Ottamatta mitään kanttaa siihen kuinka järkevä depaatti tässä on menossa, kuka sen on aloittanut ja kuka on oikeassa tai väärässä, sanonpa nyt että jätetään henkilökohtaisuudet väliin jatkossa ettei tarvitse niitä jäähyjä miettiä.

IsoAhven

Well-known member
Ottamatta mitään kanttaa siihen kuinka järkevä depaatti tässä on menossa, kuka sen on aloittanut ja kuka on oikeassa tai väärässä, sanonpa nyt että jätetään henkilökohtaisuudet väliin jatkossa ettei tarvitse niitä jäähyjä miettiä.
~6 tuntia, ~16 viestiä ja kaks moderaattoria myöhässä, mut joo. Kiva että palattiin aiheeseen.. eiku. Pitäkää kaikki tunkkinne :alppu:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tuo otsikko on muuten minun kirjoittamani ja kyse ei ole tahallisesta virheestä vaan tuon ylimääräisen ännän olen tuonne aina luullut kuuluvan.

En korjaa virhettäni.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Käy muuten jännä kahina kun ajelee autolla Lappeenrantaan lännen suunnasta ja kyydissä on koivunoksanippuja, jotka muuttuu vihdoista vastoiksi hiukan ennen perillepääsyä.

Mitä tuohon toikin otsikon etyknomimonologiin tulee, niin kätevintä olis varmaan siirtyä käyttämään nimitystä "etumolotus".

SweetSuite

Well-known member
Hermojen menettäminen, niiden olemattomuus, niiden repiminen tai savuilla käyttäminen ovat kaikki yhtä lailla oikein ja väärin. Tämänkin sanan käyttötarkoitus perustuu suomen kielen alueelliseen, sosiaaliseen ja tilanteiseen vaihteluun.

Mahdollisesti foorumin historian paskin lukemani thread. Tuon ohessa pöytään omat kaksi senttiäni, eli yhtä aiheellisen kommentin aiempien kanssa. Hyvää uutta vuotta kaikille, perkele :alppu:

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Ensi kerralla kirjoita edes otsikko ilman kirjoitusvirheitä.

Webslave ymmärsi viestini oikein.
Mulla ei tosiaan ole otsikon kanssa mitään tekemistä. Oikea kirjoittajakin onneksi löytyi jo. Itseäni ainakin häiritsee tämän forumin tapa ottaa pätkiä toisesta topicista(, vaikka offtopicia ovat olleetkin,) ja luoda niistä uusi keskustelu jonkun käyttäjän nimissä. Tästäkin keskustelusta kaikki saa sellaisen kuvan että minä olisin tuon luokattoman keskustelun avauksen (enkä tarkoita ainoastaan yhtä pientä kirjoitusvirhettä) takana. Ainoastaan sen takia että minun viesti on ensimmäinen joka on leikattu ja liitetty muusta keskustelusta tänne.

Hartsa76

Well-known member
Mulla ei tosiaan ole otsikon kanssa mitään tekemistä. Oikea kirjoittajakin onneksi löytyi jo. Itseäni ainakin häiritsee tämän forumin tapa ottaa pätkiä toisesta topicista(, vaikka offtopicia ovat olleetkin,) ja luoda niistä uusi keskustelu jonkun käyttäjän nimissä. Tästäkin keskustelusta kaikki saa sellaisen kuvan että minä olisin tuon luokattoman keskustelun avauksen (enkä tarkoita ainoastaan yhtä pientä kirjoitusvirhettä) takana. Ainoastaan sen takia että minun viesti on ensimmäinen joka on leikattu ja liitetty muusta keskustelusta tänne.
Parempi on siirtää asiallinen offtopickeskustelu omaan ketjuun kuin poistaa se kokonaan, koska sitä valitusten määrää mikä tulee asiallisten viestien poistamisesta ei yksikään mode kestä selvinpäin ja sen lisäksi mielenkiintoinen keskustelu jäisi kesken vain siksi, että se poistettaisiin ketjusta johon se ei kuulu siirtämättä sitä omaan ketjuunsa.