Siis myöhemmin, vasta kun olit jo hyökännyt kirjoituksiani vastaan.Kerkesit jo kuitenkin selvittää omia puheitas jo aiemminkin (ja toistamiseen "olla eri mieltä mun kanssa")
okTuohon Revoltin mainitsemaan Ron Dennisin antamaan lempinimeen viittasin. Kaverissa kun ei näkynyt minkäänlaista kisajännitystä ja saattoi nukkuakin puoli tuntia ennen kisaa. Ei ole hermoja -> ei hermostu, kun ei ole millä hermostua. Tosin sanoen hermot voivat "mennä" vain jos niitä on. Tuota minä hain.
Ei kannata kuitenkaan masentua :nope:. Usein haksahtaa terminologiassa yksi jos toinenkin :ahem:. Sama homma esimerkiksi "vastaan tulemisen" kanssa, ei ole siinäkään kyse saunomisvälineeseen ryhtymisen ekstaattisesta lopputulemasta lain. Paitsi jos joku pervo nyt ihan vängällä moista kummallisuutta harrastaa, niin sitten on.Eikö? No sittenhän toimintamallini on ollut aivan väärä kaikki nämä vuodet!
Voi minua, voi!
Se on vihta!Ei kannata kuitenkaan masentua :nope:. Usein haksahtaa terminologiassa yksi jos toinenkin :ahem:. Sama homma esimerkiksi "vastaan tulemisen" kanssa, ei ole siinäkään kyse saunomisvälineeseen ryhtymisen ekstaattisesta lopputulemasta lain. Paitsi jos joku pervo nyt ihan vängällä moista kummallisuutta harrastaa, niin sitten on.
Ottamatta mitään kanttaa siihen kuinka järkevä depaatti tässä on menossa, kuka sen on aloittanut ja kuka on oikeassa tai väärässä, sanonpa nyt että jätetään henkilökohtaisuudet väliin jatkossa ettei tarvitse niitä jäähyjä miettiä.Jäähynki uhalla sanon, että oot varmaan peruskoulussa saanut usein turpaan, jos samanalainen olet ollut (ellet ole keskimääräistä isompi kaveri) mitä näillä keskustelupalstoilla. Ei tuollaisia ihmisiä kukaan jaksa.
~6 tuntia, ~16 viestiä ja kaks moderaattoria myöhässä, mut joo. Kiva että palattiin aiheeseen.. eiku. Pitäkää kaikki tunkkinne :alppu:Ottamatta mitään kanttaa siihen kuinka järkevä depaatti tässä on menossa, kuka sen on aloittanut ja kuka on oikeassa tai väärässä, sanonpa nyt että jätetään henkilökohtaisuudet väliin jatkossa ettei tarvitse niitä jäähyjä miettiä.
Meni kyllä vähän ohi mihin tällä viitattiin, mutta miten Jäämies on uskon asia?
Käy muuten jännä kahina kun ajelee autolla Lappeenrantaan lännen suunnasta ja kyydissä on koivunoksanippuja, jotka muuttuu vihdoista vastoiksi hiukan ennen perillepääsyä.Se on vihta!
Mulla ei tosiaan ole otsikon kanssa mitään tekemistä. Oikea kirjoittajakin onneksi löytyi jo. Itseäni ainakin häiritsee tämän forumin tapa ottaa pätkiä toisesta topicista(, vaikka offtopicia ovat olleetkin,) ja luoda niistä uusi keskustelu jonkun käyttäjän nimissä. Tästäkin keskustelusta kaikki saa sellaisen kuvan että minä olisin tuon luokattoman keskustelun avauksen (enkä tarkoita ainoastaan yhtä pientä kirjoitusvirhettä) takana. Ainoastaan sen takia että minun viesti on ensimmäinen joka on leikattu ja liitetty muusta keskustelusta tänne.Ensi kerralla kirjoita edes otsikko ilman kirjoitusvirheitä.
Webslave ymmärsi viestini oikein.
Parempi on siirtää asiallinen offtopickeskustelu omaan ketjuun kuin poistaa se kokonaan, koska sitä valitusten määrää mikä tulee asiallisten viestien poistamisesta ei yksikään mode kestä selvinpäin ja sen lisäksi mielenkiintoinen keskustelu jäisi kesken vain siksi, että se poistettaisiin ketjusta johon se ei kuulu siirtämättä sitä omaan ketjuunsa.Mulla ei tosiaan ole otsikon kanssa mitään tekemistä. Oikea kirjoittajakin onneksi löytyi jo. Itseäni ainakin häiritsee tämän forumin tapa ottaa pätkiä toisesta topicista(, vaikka offtopicia ovat olleetkin,) ja luoda niistä uusi keskustelu jonkun käyttäjän nimissä. Tästäkin keskustelusta kaikki saa sellaisen kuvan että minä olisin tuon luokattoman keskustelun avauksen (enkä tarkoita ainoastaan yhtä pientä kirjoitusvirhettä) takana. Ainoastaan sen takia että minun viesti on ensimmäinen joka on leikattu ja liitetty muusta keskustelusta tänne.