Örfil
Guest
Jos en tänään saa käsiini jostain Volkkista, julistan Volcanobuumin päättyneeksi.
Muutamaa kyseiseen jätskintapaiseen hurahtanutta forumistia voi tuskin kutsua buumiksi.Jos en tänään saa käsiini jostain Volkkista, julistan Volcanobuumin päättyneeksi.
Mutta aattele jos vaikuttaisi! Jokainen uusi Volsiksen syöjä lyhentäisi lomaasi yhdellä päivällä.Mun takia sitä Volcista ei kannata ostaa. Ei vaikuta mun kesälomiin hitun vertaa, syöttekö sitä tai ette.
Varmaan irvistäisin. Näin -->:mad_old:Mutta aattele jos vaikuttaisi! Jokainen uusi Volsiksen syöjä lyhentäisi lomaasi yhdellä päivällä.
Mites sitten suu pantaisiin?
Eli ei kummoinenLisäys: voffeli oli peruskamaa, taattua Jättislaatua.
Musta tuuttihan on aina suurempi vrt. valkoiseen.Mulla olis tässä psykoanalyyttinen selitys sille, miksi foorumilla intoillaan mustasta jättituutista, mutta jätän nyt väliin.
Olisko se hillo tota pektiiniä, antosyaania ja karrageeniä?mutta sitten osui suuhun hillo
Hillosta en tiedä mitä se on, mutta se maistui venäläiseltä ylihajustetulta pyykinpesuaineelta. Hyvä jäätelö on kyllä pilattu jollain ihmehillolla :nope: Ettei se olis jotain kirpeytettyä kirsikkaa tms?
Jättis Volkano, ingredients:
glukoosisiirappi, maitojauhe, kasviöljyt, maitorasva, emulgointiaineet rasvahappojen mono- ja diglyseridit , soijalesitiinit, stabilointiaineet, johanneksenleipäpuujauhe, guarkumi, pektiini, karrageeni, lakritsijauhe, aromit, värit, antosyaanit, kasvihiili, happamuudensäätöaine, ammoniumkloridi, suola, riisitärkkelys, karamellisoitu sokeri.