Haist vittu sit! Nih!Liikaa hyviä vaihtoehtoja pollissa.
Paska polli, en äänestä.
Sama, moisia muoti-ilmiöitä en suosi.En panis silikoneja enkä tatskoja tyttäreen.
Niin ja jos kasvatus on mennyt niin pieleen, että mimmi tarvii itsetuntonsa pönkittämiseksi tekotissit niin ei siinä paljoa ole tehtävissä. Siis tosiaan muuta kuin opastaa, että hanki duuni ja rahat itse :ahem:Multa on turha ruinata panostusta tuommoiseen. Raatakoon itse niiden rahojen haalimiseksi jos kumitissit tahtojaa.
Ja jos mimmi toteaa tähän, ettei se saa töitä ilman niitä tissejä niin sitten kannattaa jo alkaa sahata niitä ranteita aukiNiin ja jos kasvatus on mennyt niin pieleen, että mimmi tarvii itsetuntonsa pönkittämiseksi tekotissit niin ei siinä paljoa ole tehtävissä. Siis tosiaan muuta kuin opastaa, että hanki duuni ja rahat itse :ahem:
Tuo on ihan täydellinen perustelu.En rahoittaisi muovitissejä. Olen investoinut omaa geeniperimääni ja se riittää.
Mehe tarkoittaa, että se on itse geenimanipulaation tuotos. Muutenhan tuo ei ole selitettävissä.Tuo on ihan täydellinen perustelu.
Tuosta kysymyksenasettelusta tuli mieleen, että FW08 suhtautuu hyvin perinteisesti sukupuolirooleihin.Tästä tuli mieleen. Miten toimisit, jos 18 v tyttäresi ilmoittaisi tahtovansa synttärilahjaksi silikonit?
Voi vastata, vaikka ei tytärtä olisi.
Pollia seuraa.