Jälkikasvuaiheinen kysymys

Mitä vastaisit 18 v. tyttäresi pyytöön saada silikonit synttärilahjaksi?

• Hankkisin, vaikka en pointtia niissä näe. Kyllä tyttö tietää, mitä haluaa.

Äänet: 0 0,0%
  • EOS

Äänet: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    39
  • Äänestys suljettu. .

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tästä tuli mieleen. Miten toimisit, jos 18 v tyttäresi ilmoittaisi tahtovansa synttärilahjaksi silikonit?

Voi vastata, vaikka ei tytärtä olisi.

Pollia seuraa.

markoj

Custom User
Sais kyllä tienata omalla perseellään ne.

Knoukka

Well-known member
Puuttuu kohta, missä naapurin 18-vuotias tytär pyytäisi lahjaksi silikonitissit.

Vastaan silti ei, koska en ole silikonien ystävä.

Mangelo

Well-known member
Implanttien paneminen ihon alle on aika idioottimaista. Ellei sitä itse tajua, netistä löytyy runsaasti opetusmateriaalia ÄO<107 blondeista jotka ovat antaneet leikellä itseään. En panis silikoneja enkä tatskoja tyttäreen.

Törni

Well-known member
Kyllä mä ostaisin. Ja mitä isommat, sen parempi :ahem:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Multa on turha ruinata panostusta tuommoiseen. Raatakoon itse niiden rahojen haalimiseksi jos kumitissit tahtojaa.

burb

.
Kerran löin kaveriani veitsellä rintaan, kun kävi vastaava tilanne. Se on jotenkin sanoinkuvaamaton iljetyksen ja vihan sekoitus mikä siinä tulee. Kävi sinänsä tuurikin, ettei se kaveri kuollut, mutta eipähän toiste enää vastaavaa tee.

Törni

Well-known member
Multa on turha ruinata panostusta tuommoiseen. Raatakoon itse niiden rahojen haalimiseksi jos kumitissit tahtojaa.
Niin ja jos kasvatus on mennyt niin pieleen, että mimmi tarvii itsetuntonsa pönkittämiseksi tekotissit niin ei siinä paljoa ole tehtävissä. Siis tosiaan muuta kuin opastaa, että hanki duuni ja rahat itse :ahem:

Törni

Well-known member
Niin ja jos kasvatus on mennyt niin pieleen, että mimmi tarvii itsetuntonsa pönkittämiseksi tekotissit niin ei siinä paljoa ole tehtävissä. Siis tosiaan muuta kuin opastaa, että hanki duuni ja rahat itse :ahem:
Ja jos mimmi toteaa tähän, ettei se saa töitä ilman niitä tissejä niin sitten kannattaa jo alkaa sahata niitä ranteita auki :D

Nurtsi

Registered Loser
Antaisin kaikkeni tyttäreni tyytyväisyyden eteen. Vasta sitten sahaisisin ranteet.

Tolerantti

Well-known member
Pystyykö mies periyttämään isot tissit? Siis naisen tissit, ei mitkään miestissit:yuck:

Itse uutispätkään. Ehkäpä tyttärelle tusattiin samalla myös kestopessaari. Noin niinkuin rodunjalostuksellisista syistä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tästä tuli mieleen. Miten toimisit, jos 18 v tyttäresi ilmoittaisi tahtovansa synttärilahjaksi silikonit?

Voi vastata, vaikka ei tytärtä olisi.

Pollia seuraa.
Tuosta kysymyksenasettelusta tuli mieleen, että FW08 suhtautuu hyvin perinteisesti sukupuolirooleihin.

Muuttuisiko mielipide jos poikasi haluaisi synttärilahjaksi silikonitissit?