Jalkapallon MM Saksa 2006

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
leipurihiiva sanoi:
olisiko tilanne edelleen sama, jos carlos olisi nököttänyt kulmalipulla sitomassa nauhojaan? ts. luetaanko sääntöjä kuin piru raamattua? :confused:
NO tuollaista tilannetta ei tule, koska tuommoisessa tilanteessa siellä ei sidottais nauhaa, vaan rynnättäis vastaan, vaikka aukinaisella kengällä.

edit. ja muutenkin turhaa spekulaatiota, Roberto Carlos osallistui tilanteeseen ja oli alempana. Joten ei missään nimessä punasen paikka.

Viimeksi muokattu:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
VR sanoi:
Noh, eikös Ronaldo ollut lähtökuopissa ManU:sta joka tapauksessa.
Naurettavaa touhua. Voiko edes "häpeän" takia irtisanoa? :yuck:

Viimekisoissahan se korealainen sai kenkää italialaisseurasta kun teki voittomaalin. Tätäkin jo kummastelin. :thumbdown

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
VR sanoi:
Noh, eikös Ronaldo ollut lähtökuopissa ManU:sta joka tapauksessa.
Mitä enemmän noita Rooneyn tempauksia seurailee niin sitä enemmän toivon, että mies katoaa pelikentiltä ja nopeasti. Täysin turha jätkä.

McHaka

Well-known member
Muuten nämä kisat näyttävät ihan hyvältä, kun Euromaat jyräävät, mutta Italia ja Portugali pitäisi jo pikku hiljaa saada suohon tuolta. Italia nyt saisi lähteä ainakin - olisi saanut jäädä jo alkueriin.

Ranskan vanhat miehet lämpiävät näköjään hitaasti. Pakko toivoa, että potkua löytyy vielä Portugalin kaatamiseen. No, eiköhän näin myös käy, ellei jotain käsittämätöntä floppia tapahdu. Turha puhua mistään Brasilian taitopelaajista, kun tuo Zidanen orkesteri soittaa palloa niin paljon taitavammin - kunhan vaan ovat pelipäällä. Joukkuepelikin toimii.

Sanokaapa joku, mikä sitä Ronald-Inhoa vaivaa, kun mies näyttää ihan hevoselta. Liekö jotain hormoneja popsinut, kun ei kieli mahdu suuhun. Onko jollain jotain tarkempaa tietoa? Toinen Ronald, nimittäin Ronald-O, osoitti kyllä näissä kisoissa, että läskikin voi olla huippu-urheilija muissakin lajeissa kuin paineissa tai jenkkifutiksessa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ostin tänään saksalaista olutta.

Huomenna onkin ranskalaisen vuoro :alppu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Onko muuten kukaan lukenut Niklas Herlinin kolumnia tämän päivän Ilta-Sanomien Urheilu-osiosta ? Sanon vaan, etttä...

Paree kun ei sanokaan muuta, kuin että:

Voi taivahan Jumala.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kyl olen Saksan puolella, vaikka kipiää tekeekin. Tosin näissä mun puolella olemissa on alkanut toimia ns. Lehtoriefekti.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Formulanomi sanoi:
Kyl olen Saksan puolella, vaikka kipiää tekeekin. Tosin näissä mun puolella olemissa on alkanut toimia ns. Lehtoriefekti.
Samma här, ja mulla on todellinen efekti, neljästä puolivälierästä jokaiseta mun suosikki tipahti :jaska:

öö ruz

Speed for ever
Täähän alkaa ihan kun Formulakisat loppuis, biisit tulee vaan väärässä järjestyksessä.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

jaska sanoi:
Samma här, ja mulla on todellinen efekti, neljästä puolivälierästä jokaiseta mun suosikki tipahti :jaska:
Mun kolmesta suosikista yksi piti. Italian ja Ukrainan ottelusta ei ollut kovin suurta jakoa.

Nyt on pakko kannattaa Saksaa, koska vastassa on Italia.

Huomenna kannatetaan Ranskaa, joka oli alunperinkin mun 2. suosikki.