Ei pidä paikkaansa lain', ei. Haluttomuuteni pollausmaailmassa, ja sen ilmituomiseeni on kohdistunut juurikin monivalintapolleihin. Niihin juuri, niihin. Kyllä. Usein.Ei ongelmia lainkaan, kunhan muistelin että olet tuonut joskus ilmi haluttomuutesi vastata julkipolleihin.
On.Aijaa. Sittenhän mä muistin väärin. Tai sekoitin hahmot. Pahoitteluni jos jotkut teistä on nyt sekaisin.
Muumipappa ei vastaillut polkisiin julleihin.Aijaa. Sittenhän mä muistin väärin. Tai sekoitin hahmot. Pahoitteluni jos jotkut teistä on nyt sekaisin.
En ihmettelisi yhtään jos mulla menis sekaisin Muumipappa ja Darth Vader, näyttäähän ne niin samalta.Muumipappa ei vastaillut polkisiin julleihin.
Muumipappa on nuista se, jolla on silinterihattu. Kirjoita muistiin.En ihmettelisi yhtään jos mulla menis sekaisin Muumipappa ja Darth Vader, näyttäähän ne niin samalta.
Totahan ei tässä nyt kysytty.Tasin jalakkistakin käytän kyllä.
Savolaisen suuhun ei d sovi, joten siksi futis sopii paremmin savolaisen suuhun, mutta jalakapallo on se muoto jota me savolaiset käytämme jalkapallosta puhuessamme.Fudis helpompi sanoa, joten sitä käytän.
Tasin jalakkistakin käytän kyllä.