kouvotsvoni
Banjottu
Ootellaanpa, eikä sekoilla omia kaavioita Sit voisi kisaketjun perustella joku.
Post Driver Team
1. Vettel Red Bull-Renault
2. Trulli Toyota
3. Hamilton McLaren-Mercedes
4. Heidfeld BMW-Sauber
5. Raikkonen Ferrari
6. Rosberg Williams-Toyota
7. Kubica BMW-Sauber
8. Sutil Force India-Mercedes *
9. Barrichello Brawn-Mercedes *
10. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari
11. Button Brawn-Mercedes *
12. Fisichella Ferrari
13. Kovalainen McLaren-Mercedes **
14. Buemi Toro Rosso-Ferrari *
15. Nakajima Williams-Toyota
16. Grosjean Renault
17. Alonso Renault *
18. Liuzzi Force India-Mercedes
19. Glock Toyota ***
20. Webber Red Bull-Renault ***
Pos Driver Weight (kg)
1. Vettel Red Bull-Renault 658.5
2. Trulli Toyota 655.5
3. Hamilton McLaren-Mercedes 656.0
4. Sutil Force India-Mercedes 650.0
5. Barrichello Brawn-Mercedes 660.5
6. Heidfeld BMW-Sauber 660.0
7. Button Brawn-Mercedes 658.5
8. Raikkonen Ferrari 661.0
9. Kovalainen McLaren-Mercedes 675.0
10. Buemi Toro Rosso-Ferrari 665.4*
11. Rosberg Williams-Toyota 684.5*
12. Alonso Renault 689.5*
13. Kubica BMW-Sauber 686.0*
14. Glock Toyota -
15. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 682.5*
16. Fisichella Ferrari 661.5*
17. Nakajima Williams-Toyota 695.7*
18. Grosjean Renault 691.8*
19. Liuzzi Force India-Mercedes 682.5*
20. Webber Red Bull-Renault -
Pit lanella starttaava saadaan tankata ennen lähtöä.Glock ja Webber saavat tankata tankkiin sitten mitä huvittaa, vai pitääkö heidänkin ilmoittaa?
Siltä näyttää, lähdössä Hamiltonin kantaan ja jollain varikkopysähdyksillä sitten Kimi ja Lewis Trullista ohi. Riittääkö sitten vauhti on toinen asia.Se ois sitten Kimillä huomenna tilaisuus iskeä podiumpaikka, kenties viimeistä kertaa Ferrariurallaan.
Tuomaristo on kokoontunut keskustelemaan tilanteesta. Vaihtoehtoja haetaan, laitetaan päällekäin tai jaappanialaiset rakentaa siihen yön aikana sillan.Sutililla ja Glockilla vaikeuksia mahtua samaan ruutuun.
Ja mikä parasta: Pääsi puhtaalle puolelle.Kimillä mukavasti vähän painavampi auto, kuin edellä olevilla ja starttiruutukin nousi hujauksessa monta pykälää. :thumbup:
Eikä pidä unohtaa että ruuduista 6 ja 7 lähtee Kimiä hiillostamaan kaksi nopeaa kuljettajaa huomattavasti suuremmalla bensamäärällä. Eli kaulaa olisi taakse saatava tehtyä ennen stoppia.Heidfeldista ohi startissa ja sen jälkeen edessä onkin enää kevyempiä autoja. Veikkaan, että kärkikolmikko tulee menemään sen verran kovaa, että vaikeaa voi olla nousta podiumille.
Toivotaan parasta, kunhan ei menisi jonossa ajeluksi. Kuten tänään nähtiin, niin safety car saattaa hyvinkin vierailla radalla. :alppu:
Taas näkee mitä tuohon äijään on luottamista.# Still waiting for news from the stewards' room. Ross Brawn confirmed both his drivers did NOT lift off through the yellow flag
1 minute ago from web
Noble juuri twitterissä.
Joo, mulla alkoi jo ensi vuotta varten harjoittelu. Nyt sai jo nauttia Alonson typeryydestä ja inhota miestä. Ensin valittaa ja sitten on tehnyt saman itse! Tätä lisää, Fernando!Koomista, että Alonso on itse inisemässä tuosta Buemin aiheuttamista keltaisista lipuista, kun Brawnit ja muut eivät hidastaneet ja pääsivät Q3. No sitten yllättäen Alonsokin saa penalttia samasta syystä
Siitä saa aika hyvän sotkun kun rupeaa miettimään missä järjestyksessä niitä rangaistuksia annetaan. Mitä jos joku saa 5 ruudun rangaistuksen ja toinen 10, ja sitten ne lähtis niinkuin samasta ruudustaHitto, kun on vaikea laskea lopullisia lähtöruutuja. Nyt pitäis vielä tietää kuka lähtee mistäkin. Aha ja Kovalaisellekin vielä rangaistus vaihdelaatikon vaihdosta . Ota tästä sitten selvää, kuka lähtee mistäkin.