Vellu
Kuninkaalleninen
Kierroksella 20 nähtävästi. Ei näytetty telkkarissa, mutta löytyi livetimingin kommenteista ja lap chartista.Palkopoika sanoi:Milläs kiekalla Fisico tankkas?
Kierroksella 20 nähtävästi. Ei näytetty telkkarissa, mutta löytyi livetimingin kommenteista ja lap chartista.Palkopoika sanoi:Milläs kiekalla Fisico tankkas?
no minä toivoisin Kimille vähän lisää nopeutta ... mutta muuten samaa mieltä :ahem:MaranelloRed sanoi:Minä en toivo tähän kisaan enään mitään lisää. Mahtava kilpailu meneillään.
tuleeko Räkä vielä sisään ?MaranelloRed sanoi:Fiksu liike ottaa Alonso sisään aikaisemmin. Räksä jumittui Webberin taakse ??
Se meni näin: FAlontzio ja il ubriacone hengailivat Shumin peräsimessä ja toivoin Shumilta sikailua ohitettaessa, kun hän on kerran aikaisemminkin kiilaillut muita pihalle näissä tilanteissa.jaska sanoi:Eli päätit sitten Japanin GP toikissa ruveta arvostelemaan Schumia muista kisoista
... tai oisitko vain huomannut olleesi väärässä, etkä vain halua myöntää sitä
Tuossa EditissäBarco:[ sanoi:Se meni näin: FAlontzio ja il ubriacone hengailivat Shumin peräsimessä ja toivoin Shumilta sikailua ohitettaessa, kun hän on kerran aikaisemminkin kiilaillut muita pihalle näissä tilanteissa.
kyllä sanot, että se ois tässäkin kisassa sikaillut. Kaikki muut oottaa selitystäsi, missä!Shumi, matele tapasi mukaan siinä edessä ja autas la chiocciola voittoon.
EDIT: no ei tarvi pyytää, eihän se muuta osaa. Hienoa, sikailu ohitettaessa... juuri näin
Kamoon, ei aina tartte saada viimeistä sanaa. Katotaan nyt tätä kisaa hei.jaska sanoi:Tuossa Editissä
kyllä sanot, että se ois tässäkin kisassa sikaillut. Kaikki muut oottaa selitystäsi, missä!
Ja mä duunissa, unohdin matkatelkun antennin himaan :jaska:MaranelloRed sanoi:Minä en toivo tähän kisaan enään mitään lisää. Mahtava kilpailu meneillään.
Leikkasi jossain vaiheessa Alonson tielle, ei sen isompaa.jaska sanoi:Tuossa Editissä
kyllä sanot, että se ois tässäkin kisassa sikaillut. Kaikki muut oottaa selitystäsi, missä!
Et taida tuntea muoVellu sanoi:Kamoon, ei aina tartte saada viimeistä sanaa. Katotaan nyt tätä kisaa hei.
"jossain vaiheessa"Barco:[ sanoi:Leikkasi jossain vaiheessa Alonson tielle, ei sen isompaa.
The jarna brotha. EIKUN EI MITÄÄN, EN SANONUT MITÄÄN.jaska sanoi:Et taida tuntea muo
läppäri :ahem: