Japanin MM-ralli 2023

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4972
Sijainti
Parc Fermé
Hyvä kun omaa vahvat ennakkoluulot sen suhteen et mitään ei tässä kisassa tapahdu ja sitten aamun ekalla ek:lla yksi mutka aiheuttaa kolmelle vai neljälle rally1-autolle tilanteita.
 

Ojarumpu

Synkkä EI rallille
Liittynyt
23.4.2019
Viestit
649
Jännästi lähti Sordo, ikään kuin suoralla autolla jarrusta ja ihan väärään suuntaan tulevaan mutkaan nähden.
 

jknR

Well-known member
Liittynyt
17.11.2009
Viestit
135
Oliks siinä silta mistä se pito irtosi?
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Näkee ihan kamerastakin että Evans tulee aika paljon Kallea kovempaa.

Edit : Ja nyt Evans ajoi pitkäksi risteyksen mutta ei menettänyt käytännössä yhtään aikaa.
Edit2: Ja meinas uudestaankin livetä käsistä vesiliirrossa.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Tojoilla huurremurheita ikkunoiden kanssa. Evanssin autossa kartturin puoli aika paha ja Kallella kuulemma kaikki lasit huurussa.

Edit: Nyt näkyi Tänakin incaria ja niinku harmaassa säkissä olis ollu. Monilla tuntuu olevan tuota ongelmaa.
Edit: Järveoja pyyhkii lasia rätillä ja Tänak kyyristelee että näkee vähän eteensä.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Kaikki ajelee, lukee nuottia tai molempia maitolasin läpi autosta riippumatta. Osalla toki pahemmin kuin toisilla.
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5295
Sijainti
Suonionkatu 1 C
Harvoin pidän Neuvillen haastatteluista pätkein maalissa mutta nyt oli täyttä asiaa. Ei mitään järkeä ajaa noissa olosuhteissa. Ralli ei ole, eikä sen pidäkään olla, puhdas nopeuskilpailu, mutta tässä ei ole kyllä enää mitään järkeä.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Skodat ei näytä huurtuvan kuten Rally 1:set ja tulevatkin aika hyvää kyytiä Rally 1:siin verrattuna.
 

paali

Well-known member
Liittynyt
9.10.2021
Viestit
125
On tässä se hyvä puoli, että mestaruudet on jo ratkaistu. Ja ettei ole sprinttikisa.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Näemmä vanhempi Skoda huurtuu kyllä kans pahasti (Kovalaisella aika pahasti vs muut maaliin tuleet Skodat)
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7515
Lapilla on ajatukset jossain ihan muualla kuin kilpa-autoilussa.
 
  • Like
Reaktiot: DC
Ylös