AnttiL
Reittinörtti
Jos nyt oikeasti tulisi niin se olisi lisää peruttuja pätkiä…Ai niin, siellä on myös lunta odotettavissa. Se on aina varsinainen kikkakuutonen.
Jos nyt oikeasti tulisi niin se olisi lisää peruttuja pätkiä…Ai niin, siellä on myös lunta odotettavissa. Se on aina varsinainen kikkakuutonen.
Haluaisin olla eriävää mieltä, mutta kun on nähnyt tämän kisan tason, niin on oltava samaa mieltä. Ja en kyllä usko ollenkaan siihen et kisakalenteri kävisi Japanissa, jos tilanne olisikin semmoinen et TGR:n sijaan kärjessä hilluisi vaikkapa Audi tai M-Sport, tai et Katsutan sijaan autossa porhaltaisi joku tsekki.Onneksi Meksiko nyt jää pois. Japani saisi kanssa jäädä.
Tämän voin kyllä allekirjoittaa. Lisäksi kun blogijuttua tein, katsoin kaikista pätkistä viime vuoden onboardit ja ihan vilpittömästi pidän näistä assurallina, enemmän kuin Keski-Euroopan ja Kroatian kaltaisesta touhusta, tai ainakin vastapainona niille.Itseäni lähinnä harmittaa, että japanilaisille sattuu näitä sekoiluja pätkillä. Maa kuitenkin sykkii osaltaan moottoriurheilulle ja aika iso prosentuaalinen osuus suomalaisiakin rallimestaruuksia on ajettu japanilaisilla automerkeillä. Tätäkin rallia on pieteetillä rakennettu, mutta sitten kuitenkin h-hetkellä lipsuu. Sivuhuomautuksena, diggailen myös Japanin rallin visuaalisesta ilmeestä. Kunnon julisteen teko pitäisi olla pakollista jokaiselle MM-rallille.
Suhtautuminen Japaniin olisi toista myös, jos se ajettaisiin sellaiseen kohtaa kautta, että olisi vielä panoksia. Kukkiva kevät ei olisi huono vaihtoehto.
Heikin Skodillac taitaa olla melkein 10 vuotta vanhaa mallia?Kovalainenki tais olla ihan hyvässä vauhdissa, kunnes auto alkoi leviämään käsiin
MM-pistetaulukoita selailin vuodesta 2016 taaemmas ja nämä kaksi sain bongattua:Etuvedolla 10 sakissa, koska on ollut viimeks? Hiroki Arai, Peugeot Rally4.
Joku kertoi tuonne studioonkin saman, vai lukeeko ne tätä foorumia..MM-pistetaulukoita selailin vuodesta 2016 taaemmas ja nämä kaksi sain bongattua:
Aaron Burkart 2010 Turkki, 10. Suzuki Swift S1600
Sebastien Ogier, 2008 Meksiko, 8. Citroen C2 S1600
Ei pysty sanoa. Itse katson RallyTV:n lähetyksiä.Joku kertoi tuonne studioonkin saman, vai lukeeko ne tätä foorumia..
Osoittaisi melkoista ammattitaidottomuutta olla seuraamatta Pohjois-Euroopan johtavaa asiantuntijafoorumiaJoku kertoi tuonne studioonkin saman, vai lukeeko ne tätä foorumia..
Itse en kyllä niitä Hessu Hopoja kuuntelisi vaikka maksettaisi. Aivan uskomattoman pihalla lajista vaikka tekevät sitä päivätyönään.Ei pysty sanoa. Itse katson RallyTV:n lähetyksiä.
Onneksi voin itse päättää puolestani.Itse en kyllä niitä Hessu Hopoja kuuntelisi vaikka maksettaisi. Aivan uskomattoman pihalla lajista vaikka tekevät sitä päivätyönään.
Tästä on pakko ottaa koppi ja sanoa, että ensinnäkin kiitos omasta puolestani ja toiseksi, tämän foorumin paras puoli on se, että täällä se kinastelu ("kinastelu") tapahtuu ns. hyvässä hengessä. Mielipiteissä eri asioihin ja detaljeihin liittyen on eroja, mutta täältä puuttuu monille muille palstoille ominaiset negatiiviset ilmiöt. Kiitos myös siitä.Kiitos forumisteille kuluvasta rallikaudesta! On kunnia kanssaelää ja kinastella kanssanne