Jarkko Nieminen

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Eka erä 5-2 Niemiselle ja syöttää erävoitosta seuraavaksi.

Ja erä Niemiselle ja seuraavan erän alkuun Nieminen otti syöttömurron.

Viimeksi muokattu:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Miguel sanoi:
Nalbandian on näköjään herännyt.
Juu, pelaa todella vahvasti nyt. Vahvalla kämmenellään ohjaa Niemistä minne milloinkin haluaa. Monta kertaa tosin on ollut ihan siinä rajoilla että onko lyönti ollut sisällä mutta kun kerran on, niin ei siinä mitään.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Miguel sanoi:
Onneksi Jarkko pistää edes hieman kampoihin.

08:15 J. Nieminen D. Nalbandian Set:2 3-5
Toka erä meni sitten Nalbandianille. Toivottavasti Peli kääntyy Jarkolle suosiolliseksi, :thumbup:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Aika huonolta näyttää. Niemisen syöttö ei kulje laisinkaan. Kolmannen erän toisessa Niemisen pitkässä syöttövuorossa harva ykkössyöttö onnistui. Jos ei ykkössyötö ala tuon paremmin pysymään ruudussa niin ei noin hyvää vastustajaa vastaan ole voitosta toivoa.

Nätti lyönti verkolle nousseelta Nalbandianilta. Selän takaa sijoitus :D.

Viimeksi muokattu:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Missä on pelin reaaliseuranta netissä? Netin tekstitv tulee tapansa mukaan pahasti myöhässä.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Perhele. Syötönmurto. Nalbandian syöttää ottelun voitosta neljännessä erässä tilanteessa 6-5.

Ihan hyvä taistelu Niemiseltä vielä tuohon viimeiseen peliin (tosin vastustajan helppojen virheiden siivittämänä), jopa murtopallon sai mutta takkiinhan sitä sitten lopulta tuli. :(

Viimeksi muokattu:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Joo, ei tässä ole mitään syytä olla masentunut. Jarkko on nyt elämänsä vireessä, mikä on hieno asia! Ainoa mikä harmittaa on se, että Nalbandian tulee aina pilaamaan kaiken kun Jarkko pääsee vireeseen.. Oikein tenniksen Janica Kostelic.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Hassuja nämä Niemisen selityksen välillä...
- Olen erittäin pettynyt, pelasin niin
hyvin toisen erän tilanteeseen 2-0
asti. Sitten vaihdoin jostain syystä
taktiikkaa. En pelannut enää samalla
tavalla, Nieminen murehti.
Taktiikka-sanalla on mulle vähän eri merkitys tai ainakin mun mielestä siihen voisi itse vaikuttaa, mutta Jarkon tapauksessa "taktiikka vie miestä" :D

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mutku sanoi:
Hassuja nämä Niemisen selityksen välillä...

Taktiikka-sanalla on mulle vähän eri merkitys tai ainakin mun mielestä siihen voisi itse vaikuttaa, mutta Jarkon tapauksessa "taktiikka vie miestä" :D
Ehkäpä Jarkon taktiikkaan kuului se, että vastustajan syöttöpeli takkuaa.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Taas vähän 'perinteisempi' tulos, eli tippuminen 2.kierroksella. Voiton vei Mihail Juzhni (ATP-47) nyt odotellaan Jarkon kommentteja miten "taktiikka" tällä kertaa puri :D

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Jarkko Nieminen (ATP-26) voitti myöhään perjantai-iltana Rotterdamin 765 000 euron ATP-tennisturnauksen puolivälierissä Belgian Olivier Rochusin (ATP-32) lukemin 6–7, 6–4, 7–6.

No, nyt on kulkenut paremmin :thumbup: