J. Nieminen D. Nalbandian Set:2 2-2Sam sanoi:Hyvin on toinenkin erä alkanut. Jo 2-0 Niemiselle.
Meninkin hehkuttamaan. Nyt johtaa jo 3-2 :jaska:Miguel sanoi:J. Nieminen D. Nalbandian Set:2 2-2
Nalbandian on näköjään herännyt.
Juu, pelaa todella vahvasti nyt. Vahvalla kämmenellään ohjaa Niemistä minne milloinkin haluaa. Monta kertaa tosin on ollut ihan siinä rajoilla että onko lyönti ollut sisällä mutta kun kerran on, niin ei siinä mitään.Miguel sanoi:Nalbandian on näköjään herännyt.
08:15 J. Nieminen D. Nalbandian Set:2 2-5Sam sanoi:Meninkin hehkuttamaan. Nyt johtaa jo 3-2 :jaska:
Toka erä meni sitten Nalbandianille. Toivottavasti Peli kääntyy Jarkolle suosiolliseksi, :thumbup:Miguel sanoi:Onneksi Jarkko pistää edes hieman kampoihin.
08:15 J. Nieminen D. Nalbandian Set:2 3-5
Taktiikka-sanalla on mulle vähän eri merkitys tai ainakin mun mielestä siihen voisi itse vaikuttaa, mutta Jarkon tapauksessa "taktiikka vie miestä"- Olen erittäin pettynyt, pelasin niin
hyvin toisen erän tilanteeseen 2-0
asti. Sitten vaihdoin jostain syystä
taktiikkaa. En pelannut enää samalla
tavalla, Nieminen murehti.
Ehkäpä Jarkon taktiikkaan kuului se, että vastustajan syöttöpeli takkuaa.Mutku sanoi:Hassuja nämä Niemisen selityksen välillä...
Taktiikka-sanalla on mulle vähän eri merkitys tai ainakin mun mielestä siihen voisi itse vaikuttaa, mutta Jarkon tapauksessa "taktiikka vie miestä"