Jerezin testit - kuvia teemu.net:issä

tmottone

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Terveiset Jerezistä, sherryn kotikaupungista!

Olen koko viikon täällä kuvaamassa F1-testejä ja laitan päivittäin uusia kuvia sivuilleni osoitteeseen www.teemu.net. Maanantailta kertyi 46 otosta. Radalla pyörivät vain BARin ja Williamsin kuskit.
Huomenna nähtäneen myös Ferrari, Renault ja Toyota "tositoimissa". McLareninkin rekat saapuivat iltapäivällä.

t. Teemu

NiPzyyZ

Well-known member
olit siis paikanpäällä? oletko joku kuvaaja?

NiPzyyZ

Well-known member
Jones sanoi:
Eiku innokas fani joka kiertää testitkin.

Heh heh, paina Teemu, paina.:ahem:
mä melkee pystyisin jos mun matkat maksettas :D

juu ja Tosi hyvää jälkeä!

tmottone

Well-known member
Sijainti
Helsinki
NiPzyyZ sanoi:
mä melkee pystyisin jos mun matkat maksettas :D

juu ja Tosi hyvää jälkeä!
Kiitos kiitos! Juu, kuvaaja olen, ja liikkeellä ihan omalla budjetilla. Senpä takia hotellissa onkin vaan 2 tähteä ja huoneessa kylmä :D Onneksi päivälämpötilat nousee 16 asteeseen.

Tiistailta tuli sivuille 100 fotoa, nyt oli sentään enemmän tiimejä radalla. Ferrari ja McLaren saavat autot huomiseksi radalle.

t. Teemu

FO110K

Banned
hyvää jälkeä taas teemulta, kerros, minkä laisia linssejä oot käyttänyt noissa?

Mickey

Well-known member
Aika tylpänpyöreän näköiset etusiipien reunat BAR -autossa.. säännötkö sen sanelee, vai?

Mickey

Well-known member
Mitä säännöt sanovat etusiipien päätyjen koosta? (ei osaa googlettaa...) Näyttävät melko kookkailta Renaultin auton keulalla kun itse nokka on aika kaponen..

Jeeves

Well-known member
Bobakki sanoi:
Oletkos muuten suunnitellut muita testejä kiertäväsi ja jos niin mitä?
Meinasitko sitä Macin yksityistestiä Barcelonan radalla kuun lopussa? :D

oldez

Well-known member
Todella hyviä kuvia taas... En tiedä olenko jo aikaisemmin pyytänyt, mutta voisitko ottaa lähikuvia tallien erilaisista teknisista ratkaisuista. Erityisesta taka- ja etu ripustuksista ja sen sellasista. Itseäni ainakin kiinnostaa erittäin paljon sellaiset kuvat..

Jatka samaan malliin :thumbup:

tmottone

Well-known member
Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
hyvää jälkeä taas teemulta, kerros, minkä laisia linssejä oot käyttänyt noissa?
500mm ja 70-200mm objektiivejä lähinnä, välillä 1.4x-telejatkeen kanssa. Perjantaina oon radalla vain aamupäivän ja pakkasin 500mm:n jo matkalaukkuun, joten tulee käytettyä enemmän laajakulmaakin vaihteeksi.

-Teemu

tmottone

Well-known member
Sijainti
Helsinki
oldez sanoi:
Todella hyviä kuvia taas... En tiedä olenko jo aikaisemmin pyytänyt, mutta voisitko ottaa lähikuvia tallien erilaisista teknisista ratkaisuista. Erityisesta taka- ja etu ripustuksista ja sen sellasista. Itseäni ainakin kiinnostaa erittäin paljon sellaiset kuvat..

Jatka samaan malliin :thumbup:
Täytyy yrittää. Perjantaina voi olla hyvä päivä tuohon, kun "pitkä putki" on jo matkalaukussa ja pyörin varmaan enemmän varikkosuoralla.

Niin, keskiviikon ja torstain kuvat on siis teemu.net:issä, keskiviikolta 147 ja torstailta 100 kuvaa.

-Teemu

tmottone

Well-known member
Sijainti
Helsinki
tmottone sanoi:
Täytyy yrittää. Perjantaina voi olla hyvä päivä tuohon, kun "pitkä putki" on jo matkalaukussa ja pyörin varmaan enemmän varikkosuoralla.
Nonniin, perjantaina kuvailin pelkkää varikkosuoraa ja yleisnäkymiä; kuvia tuli nettiin 90. Muutamassa näkyy varmaan teknisiä yksityiskohtiakin. Nettikuvat on aika pieniä (620x413 pikseliä), jos jokin kuva kiinnostaa enemmän niin voin laittaa vaikka tänne keskustelupalstalle 'zoomatumman' version.

- Teemu

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tosi mielenkiintoisia kuvia, lisää vaan näitä :)
Iso käsi Tmottonelle.