JJ ''Pelimies'' lehdon pelit

ikej

Well-known member
Pidin suunnattomasti siitä kun JJ ilmaisi FP3:n loppupuolella että Hispanian pitää aika-ajoissa hitautensa vuoksi "vilkuilla paljon peileihin ja pelata se peli oikeella tavalla." :alppu:

lankine

Well-known member
Sijainti
fin
No nythän aika-ajoissa sitä peliä pelataan oikeen urakalla! Varmaan tämän kauden ennätys :idea:

MakeS

Well-known member
No nyt kyllä tuli taas pelejä oikeen kunnolla. Tiedostaakohan se itekki jo ton ja pistää nykyään ihan tahallaan pelien pelausta ilmoille kaiken aikaa?

Kakenstain

Wololo
Eikös Osku joissain aika-ajoissa sanonut että: " x:n pitää pelata se peli oikein, niinkun Jykä sanoisi" tai jotain vastaavaa :D

Calvin

Well-known member
No nyt kyllä tuli taas pelejä oikeen kunnolla. Tiedostaakohan se itekki jo ton ja pistää nykyään ihan tahallaan pelien pelausta ilmoille kaiken aikaa?
Luulisin että näin on. Olen epäillyt tätä jo parin kisaviikonlopun ajan. Ihan hauskaa se vaan on, Jykälle pisteet! :thumbup:

Saara

Faster Than You
Ihan harmittaa kun ei pääse pelailemaan JJ:n kanssa koko kesänä, pitää vaan kuunnella BBC:tä ;)

fLÄSh1

Happy Panda
Sijainti
Pohjois-Karjala
Enpähä tuota pelin pelaamista edes ihte älynnyt ennenkuin täältä siittä luin. Ja tietysti se nyt sit joka lähetyksessä korvissa kaikuu ja varmasti kiinnitän siihen huomion :tongue:

Mut kyllähä tuo hymyn pisti korviin kun kahteli juutupesta noita vanhoja rataesittelyjä kun tseitsei pääsi pleikkarilla kääntämään :thumbup:

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
JJ ihan tarkotuksella pelaa lähetyksessä pelejä niin paljon kun sielu sietää. Sitten käy tietenkin jälkeen päin lukemassa täällä, että mitäs tulikaan pelattua. :)

WebSlave

Trackman
Tiedostaakohan se itekki jo ton ja pistää nykyään ihan tahallaan pelien pelausta ilmoille kaiken aikaa?
No kyllä se sen ainakin tietää. Varmasti on Maikkarin palauteboksiin tullut aiheesta itkentää v-sanoin ryyditettynä. Jos yhtään suomalaisia tunnen.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Kattelin tossa eilen maikkarin koostelähetyksen (tallennettuna) ja odottelin koko ajan JJ:ltä tietoa siitä, että Red Bull ei pelannut tätä peliä oikein tai ekojen varikkostoppien aikaan Pelaamisikkuna on nyt auki... Tai sitten olin liian väsynyt huomaamaan... :rolleyes:

mikæl

Well-known member
Sijainti
Tampere
Joo, paranemista vaan sairasvuodenaapurille. Olin Tilkassa ja vieruspedissä JJ joskus kauan sitten ( itse olin palveluksessa vapaaehtoisena ikäni puolesta ). Silloin jo kaveri ( JJ ) höpötti niin, että ihan väsytti. Ajattelin, että onpa lapsellisen innostunut kilpa-autoista. Mutta iloinen ja ulospäin suuntautunut.

Itselläni oli juuri kortin saaneena Hämeen Jääkäripataljoonan pihassa kesäkumein Opel Olympia Record jota olin itse kasaan teipannut, mutta ei siitä oikein ollut tarinaan aiheeksi. Vaikka minulla oli ajokorttikin etuajassa ( 17v ) poikkeusluvalla. Taisin kääntää juttua tyttöihin, mutta JJ puhui Kartista.

Armeijamuistoja siis.

Calvin

Well-known member
Joo, paranemista vaan sairasvuodenaapurille. Olin Tilkassa ja vieruspedissä JJ joskus kauan sitten ( itse olin palveluksessa vapaaehtoisena ikäni puolesta ). Silloin jo kaveri ( JJ ) höpötti niin, että ihan väsytti. Ajattelin, että onpa lapsellisen innostunut kilpa-autoista. Mutta iloinen ja ulospäin suuntautunut.

Itselläni oli juuri kortin saaneena Hämeen Jääkäripataljoonan pihassa kesäkumein Opel Olympia Record jota olin itse kasaan teipannut, mutta ei siitä oikein ollut tarinaan aiheeksi. Vaikka minulla oli ajokorttikin etuajassa ( 17v ) poikkeusluvalla. Taisin kääntää juttua tyttöihin, mutta JJ puhui Kartista.

Armeijamuistoja siis.
Lapsenomainen innostus aikuisessa vie usein pitkälle. Itsekin olen välillä liiankin innostunut joistain asoista, niin että saa kuulla arvosteluakin asiasta. Mutta sen olen todennut, että ilman moista innostusta ei pitkälle pötkitä. Jokainen joka on jotain todella saavuttanut on ollut "liian" innostunut asiastaan. Niinpä JJ ajoi F1-autoa kun oli niin innostunut.

mikæl

Well-known member
Sijainti
Tampere
Juu, en tarkoittanut lapsellisuutta negatiivisena. Menipä vain yli lipan minulta.

Calvin

Well-known member
Juu, en tarkoittanut lapsellisuutta negatiivisena. Menipä vain yli lipan minulta.
No varmasti! Ihan samalla tavalla itsekään en jaksa kuunnella aina jonkun yli-innostuneen juttuja jos ei ole itse samasta jutusta innostunut, kokemusta on siitäkin.

mikæl

Well-known member
Sijainti
Tampere
No varmasti! Ihan samalla tavalla itsekään en jaksa kuunnella aina jonkun yli-innostuneen juttuja jos ei ole itse samasta jutusta innostunut, kokemusta on siitäkin.
No kyllä minä ihan sujuvasti kuuntelin, naureskelin vain hänelle, että oletpas innoissasi mutta en tietenkään epäkohteliaasti. Yritin varmaa jotain muuta aihetta, mutta ei napannut.

ikej

Well-known member
Vaikka JJ voi olla lopullisesti selostamosta häipynyt, niin oman perintönsä hän sinne jätti. Nimittäin tänäänkin FP1:ssä valon vaihtuminen vihreäksi kerrottiin Pulkkisen suusta sanoilla "peli on nyt auki" ja Mustakiikarikin muisti molemmissa harkoissa kertoa miten ensi kaudella voi sääntömuutosten ansiosta Kerssistä huolimatta pelata niillä lisäpainoilla. Taisivat vielä jotain muutakin pelailla jossain välissä mutta nämä jäivät päällimmäisinä mieleen.

ikej

Well-known member
Timppa jatkaa GP2:sissa jykä-tribuuttilinjalla: "ja sitten aletaan vähän taas pelaamaan tätä peliä jonka itseasiassa jules bianchi pelasi hienosti ja hetken näytti vähän että pelasi sääntöjen väärällä puolella..."
:alppu:

CARTer

Well-known member
Timppa jatkaa GP2:sissa jykä-tribuuttilinjalla: "ja sitten aletaan vähän taas pelaamaan tätä peliä jonka itseasiassa jules bianchi pelasi hienosti ja hetken näytti vähän että pelasi sääntöjen väärällä puolella..."
:alppu:
No voi pelilauta! :yuck: :jaska: