John Frankenheimerin Grand Prix -leffa

Trone

Registered Loser
Liittynyt
12.4.2002
Viestit
1222
Sijainti
Suomi
Vuonna 1966 julkaistu John Frankenheimerin Grand Prix -leffaa ollaan nyt kovasti masinoimassa DVD:lle. Tai siis, elokuvan oikeudet omistava Warner Home Video sanoi, ettei leffan DVD-julkaisusta ole mitään suunnitelmia, koska kukaan ei ole moista pyytänyt. No, siksipä leffat fanit ovatkin pistäneet pystyyn adressin DVD-julkaisun puolesta. Me F1-forumilaisetkin voitas käydä laittamassa nimemme listaan: http://www.grandprixondvd.com/ :alppu:
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Onko tietoa mistä "Grand Prix" tai "Le Mans" leffoja saisi suomesta, esim. VHSlle?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Ebayssa joku myy leffaa DVD:llä, mutta kyseessä on kotipolttoinen versio. Kopio on kyllä laadukkaasti tehty, kannet printattu ja mukana toinen levy jossa making of. Parilla kympillä irtoaisi, mutta ei viitsi, kun ei ole alkuperäinen.

Trailerinhan voi katsella täällä:
http://videodetective.com/home.asp?PublishedID=256

Itse olen paikallista videokauppiasta (Elokuva-aitta, tre) pyytänyt pariinkin otteeseen tilailemaan myyntiin edes VHS-versiota, mutta ei ole kaveri löytänyt. Etsii kyllä ahkerasti leffoja asiakkaiden pyyntöjen mukaan. Netissä on NTSC-versiota kaupan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
jusban sanoi:
Itse olen paikallista videokauppiasta (Elokuva-aitta, tre) pyytänyt pariinkin otteeseen tilailemaan myyntiin edes VHS-versiota.
Etkä oo muuten ainoo! Mahtaa jannu hämmästellä kun kaksikin kaipparia käy tasaisin väliajoin ruinaamassa forppirainaa.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Albert Oil sanoi:
Etkä oo muuten ainoo! Mahtaa jannu hämmästellä kun kaksikin kaipparia käy tasaisin väliajoin ruinaamassa forppirainaa.
Tai sitten toinen on kakkosnickki :idea:
 

T. Salama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
240
Sijainti
Helsinki
Hieno elokuva, varsinkin onboard-otokset ovat mielenkiintoisia. TCM-kanava lähetti tätä elokuvaa usein ainakin muutamia vuosia sitten.
 
Ylös