Jokapaivainen homo-uutinen

Estate

Well-known member
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288605736771.html
Tätä et nähnyt tv:ssä - Jari Sarasvuo: Rakastuin miespuoliseen ystävääni
Julkaistu: 4.10.2013 9:08

Torstaisessa Sarasvuo-jaksossa keskustelu jatkui myös tv-kameroiden sammuttua.

Jari Sarasvuo ja hänen vieraanaan ollut Roman Schatz jatkoivat keskustelua lavalla lähetyksen jälkeen. Sarasvuo paljasti Schatzille olleensa joskus rakastunut mieheen.

- Kyl mä voin sanoo, että mulla oli sellanen ystävä joka oli niin maaginen, että koen olleeni rakastunut mieheen, vaikka se ei tietenkään meidän kohalla mihinkään johtanut, hän sanoi.

- Mä jopa koin että hän tuoksuu hyvältä, eiks se oo jo merkki jostakin!

Rakkauskeskustelun jälkeen kaksikko päätyi puhumaan ”lemmenlöyhkästä”. Katso videolta, kuinka Roman Schatz selittää Sarasvuolle termin merkityksen.
Ei nyt kovaa äksöniä sisältävä homojuttu, mutta tällä mennään.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Eli jos ns. sukupuolineutraalissa (tai jotain semmosta) yhteiskunnassa homoksi kutsuminen katsotaan loukkaavaksi, niin onko se yhteiskunta sitten oikeastaan sukupuolineutraali :confused: :doubtful: :confused:?
Mistäköhän lävestä mää ton "sukupuolineutraalin" tähän yhteyteen repäisin? Onhan ne saman sukupuolen väliset avioliitot tietysti sukupuolineutraaleja, mutta moinen yhteiskunta taitais enemmänkin olla sellainen, jossa ei tasa-arvon kannalta ole niin merkitystä jalkovälivarustuksella, kuin sellainen, jossa ei niin välitetä mihin niitä jalkovälivarustuksia tuupitaan.

Makkonen

Guest
Poplaulaja Madonna on tviitannut nettiyhteisöpalvelu Twitterissä taiteilijoille Adrian + Shane arvionsa Venäjän presidentistä Vladimir Putinista.
"Ehkä Putin on homo, ja se on se ongelma", Madonna otti kantaa taiteilijoiden Adrian+Shane Twitter-sivulla eilen.

Kommentit saivat alkunsa Instagrammissa olevasta kuuluisasta kuvasta, jossa vastustetaan homofobiaa Venäjällä.

Taiteilijat ovat myös linkittäneet Twitteriinsä Instagrammista kuvan, jossa on kirjoitettu toisiaan aseilla osoittavien sotamiesten yläpuolelle ”Minä olin homolapsi”.

Keskustelu lähti käyntiin, kun Madonna emännöi live-keskustelua netissä uuden nettisivunsa mainostamiseksi.

Madonnalla ja valokuvaaja Steven Kleinilla on nimittäin menossa ”salainen projekti”, vallankumous, taiteen keinoin. Tarkoituksena on antaa vapautta – mahdollisuus ihmisille sanoa, mitä vapaus tarkoittaa heille.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288607702908.html

Sijainti
Oslo
-
Hän on myös intohimoinen aseharrastaja, joka vastustaa aseenkantolupien saamisen rajoittamista, kutsuen viimeaikaisia lakimuutoksia ”Jokela–Kauhajoki-hysteriaksi”, jolla suomalaiset poliitikot vain keräävät irtopisteitä. Omilla verkkosivuillaan Vaaralla on islamisaatiota ja kommunismia vastustavia tunnuksia, ja linkki maahanmuuttoa koskevista mielipiteistään tunnetuksi tulleen Jussi Halla-ahon blogiin. Keväällä 2011 Vaara kertoi Iltalehden haastattelussa monikulttuurisuuden olevan kommunismiin verrattavaa.

Timo Toikki

Hepittäjä
Ma olen muuten Teron kanssa taysin samaa mielta ja en lahde sita mitenkaan perustelemaan, koska minun ei ole pakko.