Jordan EJ15

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Tiego Monteiro ajoi tänään sisään Jordan-Toyota EJ15:n Silverstonessa. Auto on lähinnä EJ14 muutettuna sääntöjen mukaiseksi ja Toyota-moottoriseksi. Siltä se myös näyttää.

Kuvia
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
joo kyllä tässä nyt voi heittää kyssärin ilmoille että minnekkäs ne uudistukset on piilotettu kun en niitä nää? Jos vanhan rungon modifikaatiolla aikovat ens vuoden kisata niin tulee Jordanin viimeisestä vuodesta kanan lento, sanon ma.:thumbdown
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Kalkkarokäärme, valkohai tai ampiainen nokkaan prkle, jotta tulisi hieman asennetta taas Jordanin ulkonäköön! :mad_old: :D
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Observer sanoi:
Näyttää hitaalta. :nope:
Tällä kertaa ton voi sanoo faktana! :frown: Valitettava alamäki Jordanilla vuodesta 2001 alkaen...
 

Musta Pekka

Well-known member
Liittynyt
1.6.2003
Viestit
431
Sijainti
Täällä näin
Kaikki varmaan muistaa 99 ja muut lähivuodet kun "piikki"nokat menivät ihan mäkin ja ferrarin perässä benettonien seassa ja välillä napsivat ihan hyviä tuloksia kisoista. Harmi että raha on nyt F1:ssä vähän liian tärkeä. Näköjään ostetaan tuokin perinteinen talli joksikin Midlantiksi jonka muuna hyvänä pohjana ei ole kuin että dallara rakentaa autot...
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Vanha auto tietenkin. Jordanin kehitysosasto lienee jo suljettu ja Midlandin tulevien kausien autot rakennetaan Dallaralla. Eipä ole kummoiset lähtökohdat tähän kauteen mutta ainakin nähdään mukavaa kisaamista lähtöruudukon takarivipaikoista :)

tämmösen tekstin löysin:
“Our new chassis will be ready from Dallara at the end of the summer and Roman will start testing that car. He might test the Jordan car before then but we haven’t determined that yet.”
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
koko juttu (vähän ohi aiheen)

www.itv-f1.com

RUSSIAN GIVEN MIDLAND TEST ROLE
Last Updated: Sunday, 06, February, 2005, 20:17
Click to enlarge

Midland F1/Jordan boss Alex Shnaider is to hire Russian sportscar racer Roman Rusinov to carry out testing and development work on the team’s 2006 car.

Shnaider, a Russian-born Canadian entrepreneur, had originally intended to join Formula 1 in ’06 with a brand new team before deciding that it would be more economic to buy Jordan and bring forward the planned entry date by a year.

However, Shnaider remains determined to stamp his own identity on the team, which he will rename Midland at the end of this season, and has contracted Italian constructor Dallara to build the chassis for next year’s campaign.

Shnaider told the Toronto Star: “Our new chassis will be ready from Dallara at the end of the summer and Roman will start testing that car. He might test the Jordan car before then but we haven’t determined that yet.”

23-year-old Rusinov is a graduate of the French Formula Campus academy and has a decent, if unspectacular, record in single-seaters. His major accomplishments so far have come in sportscar racing, notably overall victory in the GT class of last year’s Le Mans Endurance Series in a Ferrari 360 Modena.

Shnaider's long-term ambition is to promote a Russian driver to the sport's top echelon, and he revealed plans to field a team in the F3 Euroseries to nurture suitable candidates.

He said: “We will take some young Russian drivers and develop them through Formula 3, and then, if they’re worthy, take them up to Formula 1.”

Shnaider went on to elaborate some of the objectives of Midland’s F1 involvement, as well as the benefits he believes the organisation can offer potential sponsors.

“We are going to use Formula 1 to grow our business,” he said. “Midland is uniquely positioned in eastern Europe, Russia, Serbia and other satellite Soviet republics.

“Many companies, the multinationals, want to enter the Russian market because of its growing middle class, its large population and growing economy. We are in a position to help a lot of these companies, to open doors for them.

“When we offer our car as a marketing tool, it could be a marketing tool for western companies that want access to the eastern market or for eastern companies, like Russian companies, that want the western market.

“We have all the exposure and all the marketing benefits that Formula 1 offers. We can also offer business-to-business opportunities that other racing teams are just not able to. They are racing teams; we are a business and that, basically, is our model.”
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
CaPtEeNi sanoi:
joo kyllä tässä nyt voi heittää kyssärin ilmoille että minnekkäs ne uudistukset on piilotettu kun en niitä nää? Jos vanhan rungon modifikaatiolla aikovat ens vuoden kisata niin tulee Jordanin viimeisestä vuodesta kanan lento, sanon ma.:thumbdown
Tuskin sen on mitään muuta tarkoitus ollakaan, kunhan saavat kauden ajelluksi pois alta ja uuden tiimin toimintaan. Tilannetta voisi verrata Tyrrelliin 1998.
 

Leeds

Well-known member
Liittynyt
26.9.2001
Viestit
671
Sijainti
Espoo
Kyllähän...

tuolla kympin sakkiin pääsisi...

:nope:


GB2:ssa.

:D

Ehkä...
 

verge

Well-known member
Liittynyt
26.7.2004
Viestit
287
Tuohan on melkein identtinen sen talvitesti-EJ14:n kanssa. Ponttooneita hieman kavennettu, muuten ei mitään eroa.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere


Herättää luottamusta tää "uusi" auto. Takasiipi on ihan fyysisesti viime kauden peruja. Jos katotte tuota kuvaa tarkasti, niin havaitsette, että tupakkimainokset on poistettu tuosta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
No nyt on sitten löytynyt jopa BARia rumempi F1-auto.

Hurraa....:jaska:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Sama törkee möhkökeula ja samat toimivuudeltaan kyseenalaiset keskisiivet. Kysyisivät multa neuvoa :nope:
 
Ylös