Voisin alkaa tontuksi lahjoittaa pari kerran (tai kahdesti) luettua. Mites muut Merja Jalon kirjat, uppoavatko?Captain Howdy sanoi:Aada, 8v:
– Nummelan Ponitallisarja kirjoja
Jätkä spoilaa saatana!SamiJ sanoi:Mutta kun se Joulupukki pitää jostain syystä tyynyä siellä takin alla. Oon nähny!
Lisäksi sillä on tekoparta.
Olivatten stana laittaneet lunta jään päälle ja tehneet mulle ansan. :mad_old: Nyt on sitten tuki nilkassa ens viikkoon saakka.Moe Szyslak sanoi:Mun toiveena olis MUUTTOAPU!:mad_old:
ps. oon kuullut, että Domppari on parempi kuin me muut, aivan ylivertainen, siksipä hän voikin hoitaa muuttosi yksin ja tuosta vaan. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Mun toiveena olis MUUTTOAPU!:mad_old:
No perkele!Moe Szyslak sanoi:Mun toiveena olis MUUTTOAPU!:mad_old:
Kimi voisi tulla näyttämään.Micael sanoi:Nii, ja yx helikopteri, sellanen oikee.
Ai strippausta?kouvotsvoni sanoi:Kimi voisi tulla näyttämään.
Kyllä meille yks gubbe tulee työpäivän jälkeen. Noi laatikot saadaan itte, mööpelit on sitten 'miestentöitä'.:ahem:Vesku sanoi::frank:
No perkele!
Minä tarjoiduin tulemaan, mutta ei tainut kelvata! Enkä olis edes laittanut päälle ex-navettahaalareita!
EDIT: Huomisen homman voin siirtää, jos oikeasti tarvitset pientä kanto- ja siirtoapua....:doubtful:
Sanot niille, että tänä jouluna oli varaa valita vain yksi toive kummenkin listalta.Captain Howdy sanoi:Kahta asiaa en ymmärrä tossa tytön listassa... PELLENENÄ ja OIKEA KOIRA.
Mihin ihmeeseen se tarvitsee PELLENENÄÄ??? Ja meillä ON JO 2 KOIRAA!!!!
Hei, olit muuten laittanu mun duunikännykkään viestin. Huomasin sen vasta äskettäin... Ehdotuksesi on houkutteleva. Lasol-iltamat ovat paikallaan!jusban sanoi:Sanot niille, että tänä jouluna oli varaa valita vain yksi toive kummenkin listalta.
Onni saa netistä imutetun, poltetun Frööpeli CD:n ja Aada saa hyvää joulua.
Tee niin, lapset tykkää ihan varmaan.
Toinen toiveeni ei ole materialistinen lain'.Il Tempo Gigante sanoi:Howdyn lasten toivelistaa lukiessa huomaa roolitusten olevan kohdallaan. Hyvä niin.
Jos ihan itsekkäästi itselle saa toivoa, niin haluaisin tämän.