Jugi Style

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Kattelin vähän aikaa,mutta sitten alkoi kiehumaan kun ei naurattanu sitte yhtään.Täyttä paskaa:thumbdown Kari Hietalahti pystyy niin paljon parempaan:nope:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kattelin vähän aikaa,mutta sitten alkoi kiehumaan kun ei naurattanu sitte yhtään.Täyttä paskaa:thumbdown Kari Hietalahti pystyy niin paljon parempaan:nope:
Käsikirjoitus on perseestä, ketkä muuten ovat käsikirjoittaneet. Summanen?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Harvassa ovat ne alkavan sarjat mainokset, jotka melkein pakottaa vaihtamaan kanavaa mainoksen ajaksi. Tämän ohjelman mainokset aiheuttivat todellakin sellaisen reaktion. Kommenteista päätellen en menettänyt mitään kun jätin katsomatta itse ohjelman. Pyrin siis välttämään suomalaisen komedian katsomista jatkossakin, vaikka olen aika varma että joudun vielä tilanteeseen, jossa en tätäkään ohjelmaa pääse pakoon.
Että sellasta.

Ace17

Acenteella
Mitäs helvettiä!? Tykkäsin tästä toisesta jaksosta! :confused: :D :confused: :doubtful:

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Katsoin vähän alkua, kunnes naisväki halusi kääntää Obaman virkaanastujaiskonsertille.

"Tänään tehdään pönttö" sai kyllä hiukan hihittelemään. :eek:

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Mitäs helvettiä!? Tykkäsin tästä toisesta jaksosta! :confused: :D :confused: :doubtful:
Tossa oikeastaan paras ja samalla pelottavin sketsi oli se, missä se tyyppi puhu sille toiselle tietokoneen kautta. Jostain itsellenikin ymmärtämättömästä syystä aiheutti naurunpurskahduksia.

Muuten aika väkisin väännettyä perussettiä. Olen sitä mieltä, että sketsiviihteessä pitäisi olla joku kantava ja syvempi juju, kuten hyvä dialogi tms. eikä perustua pelkkään naaman vääntelyyn ja hassusti puhuviin tai puettuihin hahmoihin. Tässä Jugi Stylessä viimeksi mainittuja sketsejä on ollut vähän liikaa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mun mielestä varsin upea suoritus, vaatii taitoa tehdä sketsiohjelma, joka ei saa missään vaiheessa edes hymyilemään.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Vähän outoa nähdä Ville Myllyrinne kaupassa (sopivasti juuri intersportissa) kun edellisenä iltana oli naureskellut Ketonen&Myllyrinteen uusintoja katsoessa. :D

Jugistylessä on noita hokemia... "Tehdään pönttö!"

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Vähän outoa nähdä Ville Myllyrinne kaupassa (sopivasti juuri intersportissa) kun edellisenä iltana oli naureskellut Ketonen&Myllyrinteen uusintoja katsoessa. :D

Jugistylessä on noita hokemia... "Tehdään pönttö!"
Ei ollut kuitenkaan Myllyrinteellä poikaa mukana?

"PAAAAAAAAAAASKA!"

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Olen eri mieltä. Touko-Poukon mielenterveydellisiä ongelmia oli alleviivattu ihan liikaa, ennemmin olisin nähnyt niihin tehtävän vain vihjauksia kuten Julmahuvissa.

Kaikkinensa aika kova pettymys, odotukset kun olivat Summasen ja Rasilan kohdalla isot. Pari suht hyvää juttua, mutta enimmäkseen sellaista Vintiöt-tasoista kurjuutta.
Rakastan Vintiöitä. Mennös tieltäni pois, sinä paha pyöveli.

JugiStyle oli neutraali, räkää näppiksillä hierojan pedissä ja tuntureilla - myötähäpeä lauluosioissa.