AJ
Well-known member
Kiva tietää. Oletkos muuten joku uusi hahmo?Radiohiljaisuus ohi, täällä taas. Tarpeeton kommentti, mutta laitonpa vaan...
Kiva tietää. Oletkos muuten joku uusi hahmo?Radiohiljaisuus ohi, täällä taas. Tarpeeton kommentti, mutta laitonpa vaan...
Oon.Kiva tietää. Oletkos muuten joku uusi hahmo?
Kyllähän hahmon liikkeissä silloin tiettyä tyylikkyyttä on havaittavissa, jos ei lopettamistaan huomaa. Eikä paluuta.Siis, mä oon ton määritelmän mukaan ihan vitun tyylikäs tyyppi.
Tyylikästä paluu on vasta sitten, kun muut hahmot alkavat kaipailemaan.Julkiset vetäytymisilmoitukset ovat säälittäviä. Tyylikkäämpää vaan kadota kaikessa hiljaisuudessa, ja sitten ilmestyä takas.
Ja pahinta olisi, jos ne kysyisi pitkän paluun jälkeen että oletko ollut poissa?Tyylikästä paluu on vasta sitten, kun muut hahmot alkavat kaipailemaan.
"Oletko joku stigu?"Ja pahinta olisi, jos ne kysyisi pitkän paluun jälkeen että oletko ollut poissa?
Ai niinku soitella vaikkapa paikalliselle Esso-asemalle ja kysyä onko miestä näkyny?Tyylikästä paluu on vasta sitten, kun muut hahmot alkavat kaipailemaan.
Ehkä portieerikin voisi tietää.Ai niinku soitella vaikkapa paikalliselle Esso-asemalle ja kysyä onko miestä näkyny?
Jälkimmäisen yrityksestä tulee helposti epäonnistunut marttyyriviitan kalasteluyritys. Riippuu miten vetäytymisensä perustelee.Riippuu ihan siitä, että kummanlaista balsamia vetäytyjä haavoitetulle sielulleen kaipaa: hiljaisuuden aiheuttamaa huolestunutta ihmettelyä vai "hei älä mee tai viet meiltä kaiken" -tyylistä ulinaa.