PekPoy
oik. yo.
Ai niin. Pari viikkoa sitten näin lauantai-sunnuntai-yönä Baker'sissa BB-Hennan. Voi jehna jotta oli luotaantyöntävän tuntuinen tytteli.
Ei täkäläisten vastaukset kelpaa.Toki lasketaan. Kiisselin olen tainnut jossain nähdäkin. Osmohan on meidän kylältä![]()
Tuohon pitää ihan ystävällisesti vastata, ettei aavistustakaan, mutta soita ihmeessä poliisille, ne on aika päteviä selvittämään henkilöllisyyksiä.Toinen ystävistä ilmoitti että pöytä on heidän, piste. Missi kysyi "ettekste tiedä kuka mä oon?"
Tuohon pitää ihan ystävällisesti vastata, ettei aavistustakaan, mutta soita ihmeessä poliisille, ne on aika päteviä selvittämään henkilöllisyyksiä.
Meidän yks asentaja oli jollekin julkulle asentamassa jotakin asuntomessuilla, ja kun herra kysyi: "Ettekö tiedä kuka olen", niin meidän Matti vastasi: "Luulin ensin ihmiseksi, mutten ole varma enää."Tuohon pitää ihan ystävällisesti vastata, ettei aavistustakaan, mutta soita ihmeessä poliisille, ne on aika päteviä selvittämään henkilöllisyyksiä.
Epäilin eka, että olisit ollut futismatsissa.Hyypiä, Forssel, Eremenko, Jääskeläinen, Baxter etc..
Tais olla koko fudismaajoukkue tänään katsomassa Tennispalatsissa Terminaattori-leffaa samassa näytöksessä missä itse olin.
Pakko sanoa että itse en olisi tunnistanut ketään noista. Montakohan julkkista on jäänyt väliinHyypiä, Forssel, Eremenko, Jääskeläinen, Baxter etc..
Tais olla koko fudismaajoukkue tänään katsomassa Tennispalatsissa Terminaattori-leffaa samassa näytöksessä missä itse olin.
Suurimmalla osalla oli pelipaidan(tapainen) päällä. Sinivalkoinen paita jossa selässä luki 'suomi'. Oli helppo havaita.Pakko sanoa että itse en olisi tunnistanut ketään noista. Montakohan julkkista on jäänyt väliin![]()