Julkkistenbongausketju

Nicole

Well-known member
BB-Andreas toivotti minut tervetulleeksi Viking-risteilylle pari viikkoa sitten.

Mutta pari vuotta sitten kaksi ystävääni oli ravintolassa syömässä. Paikalle tuli muutaman vuoden takainen missi (vaaleat hiukset, nimeä en muista) ja ilmoitti, että pöytä on hänen, siirtykää muualle.

Toinen ystävistä ilmoitti että pöytä on heidän, piste. Missi kysyi "ettekste tiedä kuka mä oon?" ja ystävä vastasi "en". Missi sanoi "mä oon Suomen missi" johon ystävä sanoi "saat olla ihan kuka tahansa mutta tämä on meidän pöytä" ja siinä vaiheessa hovi tuli paikalle ohjaamaan hänet toiseen pöytään.

Joillekin kuuluisuus ei nouse sitten millään päähän vaikka mikä olisi vaan pysyvät ihan omina itsenään :rolleyes:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Toinen ystävistä ilmoitti että pöytä on heidän, piste. Missi kysyi "ettekste tiedä kuka mä oon?"
Tuohon pitää ihan ystävällisesti vastata, ettei aavistustakaan, mutta soita ihmeessä poliisille, ne on aika päteviä selvittämään henkilöllisyyksiä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tuohon pitää ihan ystävällisesti vastata, ettei aavistustakaan, mutta soita ihmeessä poliisille, ne on aika päteviä selvittämään henkilöllisyyksiä.
Meidän yks asentaja oli jollekin julkulle asentamassa jotakin asuntomessuilla, ja kun herra kysyi: "Ettekö tiedä kuka olen", niin meidän Matti vastasi: "Luulin ensin ihmiseksi, mutten ole varma enää.":eek:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jos nainen esittää "Etkö tiedä kuka olen?" -kysymyksen niin vois vastata: "Jumalauta! Johanna Tukiainen! Saatana! Sun takia Ile joutu eroomaan ministerinpallilta!" ja tarpeen mukaan päälle vielä lisää epämääräistä mouhoamista.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Jukka Hienonen oli eilen samassa ratikassa. :thumbfh:

Knoukka

Well-known member
Eilen Yliopiston Apteekki, Kaivopiha, ja paikalla Jari Sarasvuo. Oli kyllä erittäin ystävällinen eräälle laitapuolen kulkijamiehelle (ei allekirjoittanut), jota kärsivällisesti jelppi ja kuunteli lääkkeiden kanssa. Pojot tästä.

72

Well-known member
Tommy Tabermann tänä aamuna n. 7.15 Lauttasaaressa.

Makkonen

Guest
Hyypiä, Forssel, Eremenko, Jääskeläinen, Baxter etc..
Tais olla koko fudismaajoukkue tänään katsomassa Tennispalatsissa Terminaattori-leffaa samassa näytöksessä missä itse olin.

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Hyypiä, Forssel, Eremenko, Jääskeläinen, Baxter etc..
Tais olla koko fudismaajoukkue tänään katsomassa Tennispalatsissa Terminaattori-leffaa samassa näytöksessä missä itse olin.
Pakko sanoa että itse en olisi tunnistanut ketään noista. Montakohan julkkista on jäänyt väliin :eek:

Makkonen

Guest
Pakko sanoa että itse en olisi tunnistanut ketään noista. Montakohan julkkista on jäänyt väliin :eek:
Suurimmalla osalla oli pelipaidan(tapainen) päällä. Sinivalkoinen paita jossa selässä luki 'suomi'. Oli helppo havaita.;)