Junamiesten touhuja

• Viestiketjun aloittaja DW
  • Aloituspäivämäärä

jjv

Arschloch
Junan toinen kuljettaja tajusi ensimmäisten joukossa, mitä oli tapahtumassa.

- Juna suistuu raiteilta, mitä minä teen, mitä minä teen, hän toisti toistamiseen puhelimeen paikallisen sanomalehden La Voz de Galician mukaan.

Tieto ajonopeudesta saatiin veturinkuljettajalta, joka oli onnettomuuden jälkeen radioyhteydessä asemalle.

Junan kuljettaja kertoi loukkaantuneensa selkään ja kylkeen, eikä pystynyt liikkumaan. Hän pystyi silti kertomaan, mitä oli tapahtunut. Kuljettaja ei kuitenkaan kertonut ylinopeuden syytä.

- Toivottavasti kukaan ei kuollut. Muutoin se olisi minun omallatunnollani, kuljettaja sanoi, tietämättä aiheutuneen tragedian suuruudesta.

El Paisin mukaan ei ole varmuutta, selvisikö kuljettaja hengissä.
IS

Jaa siellä oli 2 kuljettajaa.
Alemmasta kuvasta päätellen ainakin yksi vaunu on noussut ylös tielle tuolta kuilusta.

Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Muistuu mieleen Jyväskylän mälli.. millon se nyt oli, joskus viime vuosituhannella(?). Tais sillon olla syynä väärä vaihto (vaihde), ja raide kaarsikin tiukemmin kuin oli meininki. Mitä lie selityksiä tähän keksitään..

Karmaisevaa jälkeä kuitenkin. Siinä jyllää isot voimat kun lähtee tangentin suuntaan tuossa nopeudessa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Nyt ennenku joku alkaa heittää huumoria asiasta, niin mulla on kaikki elossa olevat sukulaiset kuallu junaonnettomuudessa ja pahoitan mieleni jos tästä asiasta heitetään vitsiä!! Taidan varmuuden vuoks nyt jo pahoittaa mieleni!

DW

2009-2016
Kovasti ihmetyttää tuo kulunvalvonnan puute. Jossain asiassa Suomessa ollaan sentään edellä, vaikka nopeuksissa keskieurooppaa 100km/h perässä. Aina täytyy jotain tapahtua ennenkuin rupee tapahtumaan. Täälläkin Jokelan ja Jyväskylän jälkeen ruvettiin vasta tuohon kulunvalvontaan kunnolla keskittymään.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Nyt ennenku joku alkaa heittää huumoria asiasta, niin mulla on kaikki elossa olevat sukulaiset kuallu junaonnettomuudessa ja pahoitan mieleni jos tästä asiasta heitetään vitsiä!! Taidan varmuuden vuoks nyt jo pahoittaa mieleni!
Itsehän sain bannia, kun huumorkukka lensi Hyvinkään ampumistapauksessa, kun jonkun forumistin kumminkaiman kaverin sisko tunsi erään, joka asui Hyvinkäällä. Tai jotain sinnepäin.:D

Dominic tais pahoittaa myös mielensä asiassa.:eek:

Vai oliko se niin, että Dominic heitti kanssa läpändeeruksen, mutta modejen suruaika oli jo ohi, eikä hälle tullut panaania sen takia, kun malttoi odottaa vuorokauden kauemmin. :D

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jos ny minult mitään koskaan kysytään, niin kuolontapauksiin vitsikkäästi kommentoiminen on ihan vitun urpoa riippumatta siitä onko jonkun ornarin siskon kaverin isoveljen kaiman pikkuserkun kummisedän isotädin isäpuolen lankomiehen sedän isosisko kokenut samanlaisen kuolon.

Respect for the dead, seriously.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Jos ny minult mitään koskaan kysytään, niin kuolontapauksiin vitsikkäästi kommentoiminen on ihan vitun urpoa riippumatta siitä onko jonkun ornarin siskon kaverin isoveljen kaiman pikkuserkun kummisedän isotädin isäpuolen lankomiehen sedän isosisko kokenut samanlaisen kuolon.

Tähän sama. Vituttaa suunnattomasti kun moiseen joutuu ajoittain edes puuttumaan kun asian luulisi olevan kaikille selvä.

Vaikka itse mustan huumorin ystävä tosin olenkin. Mutta kun se tuntuu olevan sellainen osaa-tai-ei-osaa -taitolaji.

DW

2009-2016
reilut 62000 on paras tulos simulaattorista. miten vitussa nuo jokkut saa yli 90k?

Ei tajua :mad_old:

-huono häviäjä

(noin niinku toikin aloitukseen liittyen)

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Minkähän takia kävin katsomassa espanjalaisten lehtien kuvagallerioita tapahtumasta vaikka tiesin että Etelä-Euroopassa ei visuaalisen uutisoinnin eettiset ohjeistukset ole ihan samoissa mitoissa pohjoismaisten tapojen kanssa... :dunno:

Mangelo

Well-known member
Tähän sama. Vituttaa suunnattomasti kun moiseen joutuu ajoittain edes puuttumaan kun asian luulisi olevan kaikille selvä.

Vaikka itse mustan huumorin ystävä tosin olenkin. Mutta kun se tuntuu olevan sellainen osaa-tai-ei-osaa -taitolaji.
Kyllä. Joka kerta voi valita ihan itse mikä on sopivaa mielestään ja oma mielipide on sitten se totuus kulloisessakin tapauksessa.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Kyllä. Joka kerta voi valita ihan itse mikä on sopivaa mielestään ja oma mielipide on sitten se totuus kulloisessakin tapauksessa.
Sinä voit ja näin toki teetkin. Me muut joudumme toimimaan niin, että kehtaa katsoa peiliin jatkossakin. Mutta kukin osaamisensa mukaan.

Mangelo

Well-known member
Sinä voit ja näin toki teetkin. Me muut joudumme toimimaan niin, että kehtaa katsoa peiliin jatkossakin. Mutta kukin osaamisensa mukaan.
Oletko itse ollut huomattavaa ylinopeutta ajavan junan kyydissä, ja mitä luulet kuskin päässä liikkuneen?

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Oletko itse ollut huomattavaa ylinopeutta ajavan junan kyydissä, ja mitä luulet kuskin päässä liikkuneen?
En.

Mutta olen lukenut juttujasi, ja ilokseni voin todeta, että minulla ei ole hajuakaan siitä mitä päässäsi liikkuu. Esimerkiksi tämän kysymyksen esittämiseen johteneet motiivit ovat minulle täysi mysteeri.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Muuttuuko se asia sitten 24 tunnin sisällä, kuten tällä forumilla modeilla?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Muuttuuko se asia sitten 24 tunnin sisällä, kuten tällä forumilla modeilla?
Mie en ota kantaa minkään foorumin modejen linjoihin enkä sin lapsellisiin kaunoihin. Jos ei oma järki riitä tässä, niin sitten on riittämäti.