Hyvä niin.Joni panostaa tulevaisuuteensa!
Kyllähän minäkin kävin Jyväskylässä asti pääsykokeissa jotta sai työmarkkinatuen rullaamaan. Ja myöhemmin Raumalla jotta sai olla intistä yhdeltä leiriltä pois. Jälkimmäisellä kerralla vieläpä napsahti opiskelupaikkakin joka olis varmaan tyhjälläkin paperilla tullut. En sitä toki vastaanottanut.Kyllähän minäkin Joensuussa ja Forssassa ainakin käynyt amk-kokeissa, mutta Jonin tasoinen monilahjakkuus kyllä menee all in sisään ja bossin paperit tuota pikaa handussa.
Mä kävin kanssa lukion jälkeen tukiteknisistä syistä amk-valintakokeissa. Englanninkielinen liiketalous ja tietotekniikka tms. olivat kokeet. Nollavalmistautumisella joka tapauksessa mentiin. Koetilanteessa tuli pakottava tarve ryhtyä tsemppaamaan vaikka kai tarkoitus oli olla pääsemättä ineen. Molemmissa kokeissa tuli toiseksi parhaat pojot hakijoista. En nostanut tukia mutta enpä kyllä vastaanottanut paikkojakaan.Kyllähän minäkin kävin Jyväskylässä asti pääsykokeissa jotta sai työmarkkinatuen rullaamaan. Ja myöhemmin Raumalla jotta sai olla intistä yhdeltä leiriltä pois. Jälkimmäisellä kerralla vieläpä napsahti opiskelupaikkakin joka olis varmaan tyhjälläkin paperilla tullut. En sitä toki vastaanottanut.
Onnea matkaan.Normia tujummat juhlis tummapaahdot eilisen päiväristeilyn jälkeen. Parin tunnin päästä amk valintakokeisiin. Huh.
168 cmOnnea matkaan.
Krapulassa pääsykokeisiin menoon etenkin. Nyt mies mitataan ja punnitaan.
Eikun joo. Kävinhän minä Raumallakin, koetilanteessa vielä hönössä. Syyt noihin kokeisiin olivat sossupummeilun sijasta lusmuamiset maan puollustamisesta.Kyllähän minäkin kävin Jyväskylässä asti pääsykokeissa jotta sai työmarkkinatuen rullaamaan. Ja myöhemmin Raumalla jotta sai olla intistä yhdeltä leiriltä pois. Jälkimmäisellä kerralla vieläpä napsahti opiskelupaikkakin joka olis varmaan tyhjälläkin paperilla tullut. En sitä toki vastaanottanut.
Eikun joo. Kävinhän minä Raumallakin, koetilanteessa vielä hönössä. Syyt noihin kokeisiin olivat sossupummeiun sijasta lusmuamiset maan puollustamisesta.
Win-win tapaus :ahem:Syyt noihin kokeisiin olivat sossupummeilun sijasta lusmuamiset maan puollustamisesta.
Kyllä minua oltaisiin tarvittu tetsaamaan sinne telamiinan korvikkeena toimineen risun kanssa.Win-win tapaus :ahem: