Juomisilmoitukset #3

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Eli sä et koskaan aio muuttaa mihinkään äidin helmoista, koska et voi muuttaa kun ei siellä muualla ole töitä valmiina odottelemassa kouluttamatonta ja kokematonta ammattilorvailijaa, etkä voi hakea muualta töitä, koska et asu siellä muualla. Hieno suunnitelma.
Koskaan? Vajaa 1/4 elätty elämästä ja ollaan työn ja opintojen alkuvaiheessa ei tarkota että aina? Ja mulla on koulutus edelleen ja kohta uusi. Sä jaksat aina tsempata.

Tiedän monia ystäviä joilla vaikeuksia asua yksin ilman töitä tai lähes mahdotonta ja pyytämät lainaamaan kun eivät osaa pärjätä joten ymmärrän tuskansa. Aina on vaihtoehtoja. Kyllä mä toivon että saisin uusia töitä ja vakituisempaa pian taikka opiskelupaikkaa.. Paljon on hakemuksia laitettu ja uusi työhaastattelu sovittu ens Tiistaille.. Tole quotee nää viestit työnhaku toikkiin.
 
Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Koskaan? Vajaa 1/4 elätty elämästä ja ollaan työn ja opintojen alkuvaiheessa ei tarkota että aina? Ja mulla on koulutus edelleen ja kohta uusi. Sä jaksat aina tsempata.

Tiedän monia ystäviä joilla vaikeuksia asua yksin ilman töitä tai lähes mahdotonta ja pyytämät lainaamaan kun eivät osaa pärjätä joten ymmärrän tuskansa. Aina on vaihtoehtoja. Kyllä mä toivon että saisin uusia töitä ja vakituisempaa pian taikka opiskelupaikkaa.. Paljon on hakemuksia laitettu ja uusi työhaastattelu sovittu ens Tiistaille.. Tole quotee nää viestit työnhaku toikkiin.
Joo kovasti tsemppiä. Ja kiitos tästä viestistä, joka kertoo poikkeuksellisen paljon asioita. Ymmärsit sitä tai et.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Batteryä pasilassa hyvässä seurassa


Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tietääkö "kenkään" millä laitteella Joni ottaa tissikuvat ja lähettää ne voorumille?
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tietääkö "kenkään" millä laitteella Joni ottaa tissikuvat ja lähettää ne voorumille?
Tietää.

Ja jonsen vallan väärässä ole, niin Forumimme moderaattoritiimin mukaan Tapatalk-allekirjoitusta ei tulisi käyttää? Toki voin olla väärässäkin, mutta näin muistelen asian Ylläpidon eräässä tojckissa aikoinaan julkituodun?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Punk I.P.A 10€ olutpubi brewdogissa
Kampaamo-Tasoa ;)
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4561
Sijainti
Salo
Olipa kallista. Stonesissa muistaakseni oli 7,60 € hanasta.

Itse hörppäsin vaalean Leffen täällä kotioloissa.
 
Ylös