Antsa Rieppo
Well-known member
Joni on huolissaan muiden työnteosta kun itse lorvii ja dokaa sossurahoilla.Nallepas
Tai enemmänkin. Hei miten sä ehit 20min ennen työajan päättymistä keretä foorumille kirjottaa? Aijai tai sit sul alko toka loma![]()
Joni on huolissaan muiden työnteosta kun itse lorvii ja dokaa sossurahoilla.Nallepas
Tai enemmänkin. Hei miten sä ehit 20min ennen työajan päättymistä keretä foorumille kirjottaa? Aijai tai sit sul alko toka loma![]()
Eks muista etten sossujen kaa oo tekemisis? Dementikko fiktiottaja taas vauhis + koskaan osaa perustella väitteitäsiJoni on huolissaan muiden työnteosta kun itse lorvii ja dokaa sossurahoilla.![]()
![]()

Mullakin on huoli omasta itsestäni. Olen nyt talon pihalla ja auto tarttis saada klo17 mennessä tallille. Muuten joudun pitämään 1/2h tauon.Joni on huolissaan muiden työnteosta kun itse lorvii ja dokaa sossurahoilla.![]()
![]()
HeiEks muista etten sossujen kaa oo tekemisis? Dementikko fiktiottaja taas vauhis + koskaan osaa perustella väitteitäsi![]()
Viikon rännin jälkeen viisikin kiloa veks ei ole mahdottomuusNiinpä. Ja jos oikein kunnolla juo, niin seuraavana päivänä paino saattaa olla pudonnut jopa pari kiloa. :eek!:
\o/Salmiselta tulee kyllä nyt aika ala-arvoista settiä.
Taas sä suututit kukkahattutädit. :nope:\o/
EIKU ANTEEKS PURPPI ANTEEKS! EN TARKOITTANUT SUA LOUKATA!
Et loukannut minua, mutta hyväksyn anteeksipyyntösi koska se on epäilemättä vilpitön.\o/
EIKU ANTEEKS PURPPI ANTEEKS! EN TARKOITTANUT SUA LOUKATA!
Ehkä myös miesystäväni. :frown:Taas sä suututit kukkahattutädit. :nope:
Lämmintä suolaläskiä Ylhäisten näkkileivän päällä...Mmmm... puhdasta ihraa.
Heinäkuu on hiljaista aikaa töissä.Tai enemmänkin. Hei miten sä ehit 20min ennen työajan päättymistä keretä foorumille kirjottaa? Aijai tai sit sul alko toka loma![]()
Riippunee töistä. Imurikauppiaan kulta-aikaa kun heinätöiden pöly leijailee sisälle. Äkkiä imuroitava ettei mene piimään.Heinäkuu on hiljaista aikaa töissä.
Riippunee töistä. Imurikauppiaan kulta-aikaa kun heinätöiden pöly leijailee sisälle. Äkkiä imuroitava ettei mene piimään.
No jos haluaa välttämättä nähdä kymmeniä valkoisia keittiöitä niin kannattaa suunnistaa Asuntomessuille.Olen taas missannut muutakin kuin ökyasuntosielunmessut.
No, puolalaista Hunajasimaa. 16% ja todella makeaa.