Joni
Well-known member
Mikäs siinä vikana? :thumbfh:(mexicolaista ruokaa oli):nope:
Mikäs siinä vikana? :thumbfh:(mexicolaista ruokaa oli):nope:
107.Kuinka moni tällä foorumilla on juoppo? :thumbfh:
Nimiä kiitos.
No en minä nyt niitä kerro:frank:Nimiä kiitos.
Elämä on tylsää ja vituttavaa selvinpäin varsinkin ilman naista. + tylsät formulakisat nykyään suurentavat vitutusta entisestään. Nyt kyl valitettavasti joutuu olen selvin koska ei ole edes rahaa ostaa säälittävän pienella summalla ostettavia lonkeroita. Äääh. Antaakaa mulle palkkaa tai töitä tai mitä vaan. Eikujoo haistaakaa . joo Ei mitääKuinka moni tällä foorumilla on juoppo? :thumbfh:
Minä siis veikkaan, että kouvotsvoni ja Joni. 105 muuta vielä puuttuu.No en minä nyt niitä kerro:frank:
Sun nikkis alla kyllä luke et oot aina sekasin joten sinutkin voi lisätä listalle! :ahem: Niin ja typoo tuntuu tulevan mut muahan ei kiinnosta korjata niitä tällä vituttavalla hetkellä.Minä siis veikkaan, että kouvotsvoni ja Joni. 105 muuta vielä puuttuu.
Minähän en ole ollut koskaan edes kännissä. :nope:Sun nikkis alla kyllä luke et oot aina sekasin joten sinutkin voi lisätä listalle! :ahem: Niin ja typoo tuntuu tulevan mut muahan ei kiinnosta korjata niitä tällä vituttavalla hetkellä.
Eihän siinä olekaan, vaan noissa kaljoissa.:yuck:Mikäs siinä vikana? :thumbfh:
107%. Täsmää myös näiden juoppojen juomien vahvuuslukemiin.Nimiä kiitos.
Ai vaalikahvit ihan ite.Kahvia
Ai vaalikahvit ihan ite.
Ai kuulut niihin joita kahvi ei valvota? :thumbup:Kahvit vaan vaalitta. Otanpa toisen kupin ennen kun annan unelle vallan.