Toi oli pitkään mun ykkössuosikki :thumbup:
Toi oli pitkään mun ykkössuosikki :thumbup:
Sit tarttus siitä alhaalta vielä tollanenToi oli pitkään mun ykkössuosikki :thumbup:
Muistaakseni toi Varietal Range ei ollu mikään kaksinen. Mutta meneehän sekin toki :alppu: Argentiina kannattaa käydä, mutta siitä voi kyl melkein suosiolla skipata Been ja matkustaa suoraan rajan toiselle puolen Chileen Mulla on lasissa tuota samaa Leydaa kuin geiliksellä, ja jumansviidu että on hyvää! Tuoksukin on ihan NAM NAM NAM :ahem:Sit tarttus siitä alhaalta vielä tollanen
Hardys Varietal Range Cabernet Sauvignon
Tiedä sitten millanen on. Kyllä noi täyteläiset tai erittäin täyteläiset Austraalialaiset on yleensä menny.
Tosin nyt on tullut niin paljon uutuuksia, että täytyy vissiin siirtyy aakkosissa taaksepäin, eli Argenttiinaan
En taida koskaan päästä tuohon viinimaiden seuraavaan huippu maahan eli Bulgariaan
Chicco d'Oro. :thumbup:TOnko kahvisuosituksia?
Baarissa yhden join. Ei ihan heti tee mieli.. Hanassa vikaa, oli kaikki hapot poissa, eikä edes kovin kylmää:yuck:Itsella menee tuo:
Kantsis käydä laadukkaissa baareissa eikä räkälöissä! :yuck:Baarissa yhden join. Ei ihan heti tee mieli.. Hanassa vikaa, oli kaikki hapot poissa, eikä edes kovin kylmää:yuck:
Juuri viestiä kirjoittaessasi taisin vetäistä baarissa viimeisen kulauksen Sinebrychoffin Ginistä. :ahem: Limuahan se melkein on, mutta tosi hyvää!Mitäs nipsu vetää parhaillaan? :alppu: Mie vedin vaa energiajuomaa(Teho) tossa aiemmin. Ei näköjään ainakaa tänää näköjää alkoholia.
:ahem::thumbup:Juuri viestiä kirjoittaessasi taisin vetäistä baarissa viimeisen kulauksen Sinebrychoffin Ginistä. :ahem: Limuahan se melkein on, mutta tosi hyvää!
NAMIINAMII lapsuuden lempparia varmaan! :alppu:Brazil Appelsiinitäysmehua. :alppu:
JaBrazil Appelsiinitäysmehua. :alppu:
Ai sattana, tarttu kieli kitalakeen . Vai onko se napsahtavan kuiva ?
Semi-kuiva vähintään, otanpa uuden lasin ja koitan.Ai sattana, tarttu kieli kitalakeen . Vai onko se napsahtavan kuiva ?
No piruvie. Multa loppu jo toi kenguru postimerkki punkku, ja ajattelin kyllä säästää ton toisen vaikka huomiseen. Aamulla on herätys varmaan tossa 7 pintaan tai ennen kun Onni herää. Vaimo menee töihin kuudeks, eikä luvannu ottaa Onnia mukaanSemi-kuiva vähintään, otanpa uuden lasin ja koitan.