Hyvä ja teeskentelemätön valinta :thumbup:VIINAA!
Allekirjoitan täysin. Lonkeroiden ystävä ylipäätäänkään en ole, mutta tuo nyt on jo ihan hirvittävää.Aika hirveää kuraa, muuten.
Vittu, ollaan ihan samiksii. Pitäiskö joku kerta kokoontua, vetää koko ilta lonkeroa ja lähetellä Foorumille Jonille vittuilevia viestejä siitä, miten kuraa lonkero oikeesti on?Allekirjoitan täysin. Lonkeroiden ystävä ylipäätäänkään en ole, mutta tuo nyt on jo ihan hirvittävää.
John vai Jenna?Jamesonia!
Minä voin tulla kolmanneksi, jos ostetaan jotain kaupan lonkeroa..vaikka Kultalonkeroa. Sit meikkilaukut ja ripsivärit pöydälle tölkin viereen ja räpsitään kuvia hihitellen.Vittu, ollaan ihan samiksii. Pitäiskö joku kerta kokoontua, vetää koko ilta lonkeroa ja lähetellä Foorumille Jonille vittuilevia viestejä siitä, miten kuraa lonkero oikeesti on?
Hyi saatana! Olen kerran maistanut (siis toisen tölkistä) kultalonkeroa. Se on niin pahaa, että jos Sinäputki joisi viinaa, se jois Kultalonkeroa.Minä voin tulla kolmanneksi, jos ostetaan jotain kaupan lonkeroa..vaikka Kultalonkeroa. Sit meikkilaukut ja ripsivärit pöydälle tölkin viereen ja räpsitään kuvia hihitellen.
No jotta ilimanmuuta ja muut iliman.Vittu, ollaan ihan samiksii. Pitäiskö joku kerta kokoontua, vetää koko ilta lonkeroa ja lähetellä Foorumille Jonille vittuilevia viestejä siitä, miten kuraa lonkero oikeesti on?
Hyi saatana! Olen kerran maistanut (siis toisen tölkistä) kultalonkeroa. Se on niin pahaa, että jos Sinäputki joisi viinaa, se jois Kultalonkeroa.
Muuten hyvä suunnitelma kyllä. Mullon uusi kännykkä, jonka kamera on kuin luotu turenkikuvia varten.
Esimerkkilonkkuni saa kannatusta, ihQ! Sit vaan kolmistaan jonnekin missä käsirasvat ja irkit valmiina.No jotta ilimanmuuta ja muut iliman.
Jos juttu Jonista loppuu kesken ni sitten loppuilta Alonson kulmakarvoja pilkkaavia viestejä.
Elämäni kesä.
Riippuu lonkerosta tosiaan mutta toi kuvassasi oleva setti onpa milteen parasta maan päällä! Ja muuten senku alatte vittuilemaan! :alppu: On myös olemassa vielä siideritkin btw jota voitte kokeillaVittu, ollaan ihan samiksii. Pitäiskö joku kerta kokoontua, vetää koko ilta lonkeroa ja lähetellä Foorumille Jonille vittuilevia viestejä siitä, miten kuraa lonkero oikeesti on?