Lähdetään murun kaa katsastamaan lähiräkälät, kun keskustassa jo kaikki nähty. Loppui jaloviina, niin siirryin S-markettien tarjoussiideriin. Upcider light Perryyn.. 6 jotain 4*5dl..miten noin halvalla myydään siideriä? 6pack olutta maksaa saman kuiteskin, ja yleensä 4siideristä joutaa maksamaan palttiarallaa 10e.Jr- sanoi:WANHA! Mitäpä alkkis Kouvolle muuta
OHHOH! Jaksamisia amuun asti!kouvotsvoni sanoi:Lähdetään murun kaa katsastamaan lähiräkälät, kun keskustassa jo kaikki nähty. Loppui jaloviina, niin siirryin S-markettien tarjoussiideriin. Upcider light Perryyn.. 6 jotain 4*5dl..miten noin halvalla myydään siideriä? 6pack olutta maksaa saman kuiteskin, ja yleensä 4siideristä joutaa maksamaan palttiarallaa 10e.
Kumman hyvä olo nyt Olihan tuo paikka ihan viihtyisä jos ei ota huomioon niitä keski-ikäisiä, etenkin naisia, joilla ei ollut muuta tekemistä kuin huutaa koko baarin kuullen kuinka heidän miehensä ovat paskoja.312T4 sanoi:OHHOH! Jaksamisia amuun asti!
*loiventaa jo nyt*
:mad_old:Thunder sanoi:Me jäädäänkin seuraamaan, kun Moe raportoi tänne uuden toikin, että miten rehevää ja voimakasta se on aiheuttanut Moen täysDSGlihavartalolle?
Veikkauksia?
Onko vaikutus jo alkanut?:eek!:Moe Szyslak sanoi::mad_old:
Tuotako sä juot tuolla teinibileissä?kouvotsvoni sanoi:
On ne tummat oluet vaan nannaa. Enämpi parsoja kuin viinit tai viinat:ahem:
Älä sit kerro muille niinQ tai ne hirttää mut, ku mulla niinQ oikeeta kaljaa ja en tarjonnu niille, niinQ hei daa!kc4197 sanoi:Tuotako sä juot tuolla teinibileissä?
Mullon olvia. Halvinta mitä siwasta saa :thumbup:
Vittu mä pidin sua mun bestiksenä ja jätkä tekee jemmassa mulle jotain tällästä! Vittu sä et niinq tajuu kuin pahalta musta tuntuu nyt... :nope:kouvotsvoni sanoi:Älä sit kerro muille niinQ tai ne hirttää mut, ku mulla niinQ oikeeta kaljaa ja en tarjonnu niille, niinQ hei daa!
Sain kavereilta synttärilahjaksi kohtalaisen satsin kaikennäköistä lagerolutta, ilmeisesti alkosta ovat hommanneet. En ainakaan muista että kukaan niistä olisi ihan vast'ikään ollut thai- tai vastaavassa maassa.kc4197 sanoi:ToukoPouko, mistä halvaaatusta soot hommannu Thaijuomaa?
Itte join tammikuun puolivälin jälkeen tuota pari viikkoa - lähes säännöllisesti. Hinta paikallisessa ravintolassa puolen litran pullolle about 1,5 euroa.
Ei mulla oikeesti oo kavereita, ne tuli bileisiin vaan lahjomalla...kc4197 sanoi:Sano niille sun kavereille, että sun Kaverit on myös mun Kavereita!