Juon parhaillaan...

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Tätä tuli nautittua ja on oikeasti pehmeää ja loistavaa, raakana pulputin tämän pullon tyhjäksi.

 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jr- sanoi:
WANHA! Mitäpä alkkis Kouvolle muuta :confused:
Lähdetään murun kaa katsastamaan lähiräkälät, kun keskustassa jo kaikki nähty. Loppui jaloviina, niin siirryin S-markettien tarjoussiideriin. Upcider light Perryyn.. 6 jotain 4*5dl..miten noin halvalla myydään siideriä? 6pack olutta maksaa saman kuiteskin, ja yleensä 4siideristä joutaa maksamaan palttiarallaa 10e.
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
kouvotsvoni sanoi:
Lähdetään murun kaa katsastamaan lähiräkälät, kun keskustassa jo kaikki nähty. Loppui jaloviina, niin siirryin S-markettien tarjoussiideriin. Upcider light Perryyn.. 6 jotain 4*5dl..miten noin halvalla myydään siideriä? 6pack olutta maksaa saman kuiteskin, ja yleensä 4siideristä joutaa maksamaan palttiarallaa 10e.
OHHOH! Jaksamisia amuun asti!

*loiventaa jo nyt*:D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
312T4 sanoi:
OHHOH! Jaksamisia amuun asti!

*loiventaa jo nyt*:D
Kumman hyvä olo nyt:) Olihan tuo paikka ihan viihtyisä jos ei ota huomioon niitä keski-ikäisiä, etenkin naisia, joilla ei ollut muuta tekemistä kuin huutaa koko baarin kuullen kuinka heidän miehensä ovat paskoja.:D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Thunder sanoi:
Me jäädäänkin seuraamaan, kun Moe raportoi tänne uuden toikin, että miten rehevää ja voimakasta se on aiheuttanut Moen täysDSGlihavartalolle?:rolleyes:

Veikkauksia?
:mad_old:
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
kouvotsvoni sanoi:

On ne tummat oluet vaan nannaa. Enämpi parsoja kuin viinit tai viinat:ahem:
Tuotako sä juot tuolla teinibileissä?
Mullon olvia. Halvinta mitä siwasta saa :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
kc4197 sanoi:
Tuotako sä juot tuolla teinibileissä?
Mullon olvia. Halvinta mitä siwasta saa :thumbup:
Älä sit kerro muille niinQ tai ne hirttää mut, ku mulla niinQ oikeeta kaljaa ja en tarjonnu niille, niinQ hei daa!
 

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
kouvotsvoni sanoi:
Älä sit kerro muille niinQ tai ne hirttää mut, ku mulla niinQ oikeeta kaljaa ja en tarjonnu niille, niinQ hei daa!
Vittu mä pidin sua mun bestiksenä ja jätkä tekee jemmassa mulle jotain tällästä! Vittu sä et niinq tajuu kuin pahalta musta tuntuu nyt... :nope:
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
ToukoPouko, mistä halvaaatusta soot hommannu Thaijuomaa?
Itte join tammikuun puolivälin jälkeen tuota pari viikkoa - lähes säännöllisesti. Hinta paikallisessa ravintolassa puolen litran pullolle about 1,5 euroa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kc4197 sanoi:
ToukoPouko, mistä halvaaatusta soot hommannu Thaijuomaa?
Itte join tammikuun puolivälin jälkeen tuota pari viikkoa - lähes säännöllisesti. Hinta paikallisessa ravintolassa puolen litran pullolle about 1,5 euroa.
Sain kavereilta synttärilahjaksi kohtalaisen satsin kaikennäköistä lagerolutta, ilmeisesti alkosta ovat hommanneet. En ainakaan muista että kukaan niistä olisi ihan vast'ikään ollut thai- tai vastaavassa maassa.
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Sano niille sun kavereille, että sun Kaverit on myös mun Kavereita! :D
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kc4197 sanoi:
Sano niille sun kavereille, että sun Kaverit on myös mun Kavereita! :D
Ei mulla oikeesti oo kavereita, ne tuli bileisiin vaan lahjomalla... :(

Nyt vuorossa italialainen:
 
Ylös