Juon parhaillaan...

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
votkaa-energiajuomaa-lasi-käitä
:ahem:
Virosta kun/jos noita votkia tuo, niin kannattaa samantien tuoda 80-prosenttista. Kevyempi kantaa sama alkoholimäärä kun on vähemmän vettä seassa ja paukuista tulee paremman makuisia samasta syystä. Pitää vaan muistaa puolittaa votkamäärä juomaa sekoitellessa.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Virosta kun/jos noita votkia tuo, niin kannattaa samantien tuoda 80-prosenttista. Kevyempi kantaa sama alkoholimäärä kun on vähemmän vettä seassa ja paukuista tulee paremman makuisia samasta syystä. Pitää vaan muistaa puolittaa votkamäärä juomaa sekoitellessa.
En viitti niitten myrkkyjen kanssa leikkiä. 40% on turvallisempi mulle. :)
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
Virosta kun/jos noita votkia tuo, niin kannattaa samantien tuoda 80-prosenttista. Kevyempi kantaa sama alkoholimäärä kun on vähemmän vettä seassa ja paukuista tulee paremman makuisia samasta syystä. Pitää vaan muistaa puolittaa votkamäärä juomaa sekoitellessa.
Komps

Nyt menee olutta .
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Virosta kun/jos noita votkia tuo, niin kannattaa samantien tuoda 80-prosenttista. Kevyempi kantaa sama alkoholimäärä kun on vähemmän vettä seassa ja paukuista tulee paremman makuisia samasta syystä. Pitää vaan muistaa puolittaa votkamäärä juomaa sekoitellessa.
Kuka idiootti edes ostaa alle 60% tavaraa Virosta? 80% potkii paljon paremmin ja säästyy pitemmälle kuin perus 40%. Eikä hintakaan Virossa päätä huimaa, niin ei ole mitään järkeä mitään mietoa kamaa Virosta tänne raijata.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
En viitti niitten myrkkyjen kanssa leikkiä. 40% on turvallisempi mulle. :)
Tuppaa kyllä menemään vahvemmanpuoleisiksi paukut kun ei millään meinaa osata laittaa puolikasta määrää vaikka kuinka katselee lasia, että: "Tuon verran laittaisin nelikymppistä niin kasikymppistä menee sitten tuon verr... oho!"
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Hyvää itsenäisyyspäivää vaan kaikille! :)

 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Neljättä otto virstasta naamioon. Kohta siirrytään ale coqqiin tai hartwallin greippilonkeroon.
 
Ylös