Juon parhaillaan...

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Scapa 14 yo single malt. (koodaan makroja)
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Il Tempo Gigante sanoi:
Ei ole varmaan huono valinta?
Ei. Tosi hyvän ja leveän makuinen.

Makrojen koodaaminen vasta hauskaa onkin. Pullon olen ostanut europan tax-freesta, en muista paljonko makson. Täytyy katsoa netistä kun jaksaa.

Lisäksi toin jäähtymään kaksi franzeskaneria, tumman ja vaalean. Älyttömän hyvä vehnäolut.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Vaihdoin jo tummaa franziskaneriin. Ja hyvää on.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Vesku sanoi:
Reserva on varmaan hyvää. Espanjalaiset Gran Reservat ovatkin hieman liian paksuja ainakin minun makuuni. Tosin kyllä tuo reservakin jotain pihviä kylkeensä huutaisi. Ei ole mitään lipittelykamaa....
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Just join jotain mutta hukkasin sen pullon niin en ole enää varma. Postaan kohta uudestaan :)
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Löysin sen pullon. Se olikin karjalaa, ihquu! Tosin en ollut muistanut avata sitä :doubtful:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Törni sanoi:
Reserva on varmaan hyvää. Espanjalaiset Gran Reservat ovatkin hieman liian paksuja ainakin minun makuuni. Tosin kyllä tuo reservakin jotain pihviä kylkeensä huutaisi. Ei ole mitään lipittelykamaa....
Juu, pihvit oli, omasta sonnista ulkofilettä.:ahem: Pienimuotoista saunailtaa vietettiin muutaman hengen porukalla.

Hyvin harvoin punkkua otan "lipittelynä".
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Jouduin juomaan yksin melkein koko pannun presidenttiä, kun iskä kävi, mutta ei kerinnytkään kahville.
 
Ylös