Juon parhaillaan...

Makkonen

Guest
kouvotsvoni sanoi:
Thäh..ihankuin olisin suht samoilla sanoilla arvostellut ko. oluen, mutten löytänyt olut-toikista(ni) tuota:confused:
No seuraavan kerran kun sulla on ajatuksia jostain oluesta, niin KIRJOITA NIISTÄ FOORUMILLE. haloo...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
JayR sanoi:
No seuraavan kerran kun sulla on ajatuksia jostain oluesta, niin KIRJOITA NIISTÄ FOORUMILLE. haloo...
Minä olen satavarma, että olen kirjoittanut ko. oluesta ja muistan vielä että Thunder vastasi jotain siihen, että ilmankos ei maistu kun on merkiltään "Stephanin vaimo" tms.:thumbfh:

Muistan senkin, että ostin tuota olutta Siwasta joku sunnuntai, kun lähi S-market ei ollut auki ja ja... TÄMÄ ON JOKU SALALIITTO MINUA VASTAAN!!!!
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
kouvotsvoni sanoi:
Minä olen satavarma, että olen kirjoittanut ko. oluesta ja muistan vielä että Thunder vastasi jotain siihen, että ilmankos ei maistu kun on merkiltään "Stephanin vaimo" tms.:thumbfh:

Muistan senkin, että ostin tuota olutta Siwasta joku sunnuntai, kun lähi S-market ei ollut auki ja ja... TÄMÄ ON JOKU SALALIITTO MINUA VASTAAN!!!!
Joit samaa Stephanin vaimon "pilsneriä".:eek: Olen varmasti kirjoittanut jutun kertaalleen 2 sivua taaksepäin siitä tai enämpi.......
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Rainbow appelsiinimehua. Taitaa tuossa olla jotain muutakin seassa.:eek:
:yuck:

Siis noi 'halpisjuicet' yksinään. Ihan hirveen karvaita makuja. Valion Appelsiinijuoma tai Brasil.:ahem:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17751
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
:yuck:

Siis noi 'halpisjuicet' yksinään. Ihan hirveen karvaita makuja. Valion Appelsiinijuoma tai Brasil.:ahem:
No jos yksinään sellaisenaan haluaa juoda appelsiinimehua, niin Granini on kyllä ehdoton ykkönen, ainakin mun mielestä.

Lantingiksi käy sitten jo halvempikin.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Oikein miehekkäästi karpalomehua, cointreuauta ja stolichnayta. Mitäs siitä syntyykään?
 
Ylös