Makkonen
Guest
No seuraavan kerran kun sulla on ajatuksia jostain oluesta, niin KIRJOITA NIISTÄ FOORUMILLE. haloo...kouvotsvoni sanoi:Thäh..ihankuin olisin suht samoilla sanoilla arvostellut ko. oluen, mutten löytänyt olut-toikista(ni) tuota
No seuraavan kerran kun sulla on ajatuksia jostain oluesta, niin KIRJOITA NIISTÄ FOORUMILLE. haloo...kouvotsvoni sanoi:Thäh..ihankuin olisin suht samoilla sanoilla arvostellut ko. oluen, mutten löytänyt olut-toikista(ni) tuota
Minä olen satavarma, että olen kirjoittanut ko. oluesta ja muistan vielä että Thunder vastasi jotain siihen, että ilmankos ei maistu kun on merkiltään "Stephanin vaimo" tms.:thumbfh:JayR sanoi:No seuraavan kerran kun sulla on ajatuksia jostain oluesta, niin KIRJOITA NIISTÄ FOORUMILLE. haloo...
Joit samaa Stephanin vaimon "pilsneriä". Olen varmasti kirjoittanut jutun kertaalleen 2 sivua taaksepäin siitä tai enämpi.......kouvotsvoni sanoi:Minä olen satavarma, että olen kirjoittanut ko. oluesta ja muistan vielä että Thunder vastasi jotain siihen, että ilmankos ei maistu kun on merkiltään "Stephanin vaimo" tms.:thumbfh:
Muistan senkin, että ostin tuota olutta Siwasta joku sunnuntai, kun lähi S-market ei ollut auki ja ja... TÄMÄ ON JOKU SALALIITTO MINUA VASTAAN!!!!
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=800571&postcount=645 Jes! En sekoillut!:alppu:Thunder sanoi:Joit samaa Stephanin vaimon "pilsneriä". Olen varmasti kirjoittanut jutun kertaalleen 2 sivua taaksepäin siitä tai enämpi.......
:yuck:Micael sanoi:Rainbow appelsiinimehua. Taitaa tuossa olla jotain muutakin seassa.
No jos yksinään sellaisenaan haluaa juoda appelsiinimehua, niin Granini on kyllä ehdoton ykkönen, ainakin mun mielestä.Moe Szyslak sanoi::yuck:
Siis noi 'halpisjuicet' yksinään. Ihan hirveen karvaita makuja. Valion Appelsiinijuoma tai Brasil.:ahem: