Juon parhaillaan...

Örfil

Guest
Firman automaattikahvia, Sodexhon pahvimukista. Kahvi tuli nappulan "Parisienne" takaa, 2 näpsäytystä laihennettuna.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Il Tempo Gigante sanoi:
Keittämään siitä sitten, mars, mars.
*keittää kupposen* ...pahimmassa tapauksessa sitten jäänkin kattomaan BB24/7:ää, ja herään aamulla niiltä sijoilta:dunno: No otan riskin.:ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
*keittää kupposen* ...pahimmassa tapauksessa sitten jäänkin kattomaan BB24/7:ää, ja herään aamulla niiltä sijoilta:dunno: No otan riskin.:ahem:
Sama juttu mulla. Mut BB ei silti juurikaan kiinnosta. :ahem:

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Mitä elämää sinulle jää sitten, kun valvot kuitenkin 24/7?:frown:
Eihän hälle jääkään.
Joutuu raukka postailemaan foorumille kun ei ole elämässä mitään muuta. Säälittävintä tässä on se että tää poloinen postaile joskus jopa keskellä yötä. :nope:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Eihän hälle jääkään.
Joutuu raukka postailemaan foorumille kun ei ole elämässä mitään muuta. Säälittävintä tässä on se että tää poloinen postaile joskus jopa keskellä yötä. :nope:
:(

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
M.O.T. :frown:

Takaisin toikkiin: parin viskinokareen jälkeen olut ei maistu miltään.
Vähän kuin laimeaa limua jois kun tuota koffia ryystää.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:
M.O.T. :frown:

Takaisin toikkiin: parin viskinokareen jälkeen olut ei maistu miltään.
Vähän kuin laimeaa limua jois kun tuota koffia ryystää.
Sama ilmiö rikkihapossa ja pirtussa. Vaikka pirtu onkin miedoista juomista paras, se ei maistu yhtään miltään enää sen jälkeen kun ryystää rikkihappoa pari nokaretta. :(

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Sama ilmiö rikkihapossa ja pirtussa. Vaikka pirtu onkin miedoista juomista paras, se ei maistu yhtään miltään enää sen jälkeen kun ryystää rikkihappoa pari nokaretta. :(
Nyt kyllä täytyy tunnustaa että mä oon vähän huono noiden nautintoaineiden arvioimisessa ja makuvivahteissa. Tietty siihen vaikuttaa tuo tupakointi, makuaisti kärsii. Ja varsinkin pienessä kaljapöhnässä mulle on ihan sama että onko se rikkihappoa vai typpihappoa, kyllä se alas menee mutta en mä siitä mausta enää niin ole kärryillä.

burb

.
Burb ei kieu.

Olga sanoi:
Jaa, taasko on aamu tai joku sellanen...
(Älykkäitä kysymyksiä: "Hei, onks kello tosiaan noin paljon..?")
:doubtful:

Täytynee mennä nukkumaan että kerkiän herätä ennenkuin lähden ajamaan Tampereelle.