Örfil
Guest
Firman automaattikahvia, Sodexhon pahvimukista. Kahvi tuli nappulan "Parisienne" takaa, 2 näpsäytystä laihennettuna.
Voisin alkaa itsekin kokeilla, jos helpottaisi nukahtamista.Il Tempo Gigante sanoi:Ilta/yökaffetta.
Keittämään siitä sitten, mars, mars.kouvotsvoni sanoi:Voisin alkaa itsekin kokeilla, jos helpottaisi nukahtamista.
*keittää kupposen* ...pahimmassa tapauksessa sitten jäänkin kattomaan BB24/7:ää, ja herään aamulla niiltä sijoilta:dunno: No otan riskin.:ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Keittämään siitä sitten, mars, mars.
Sama juttu mulla. Mut BB ei silti juurikaan kiinnosta. :ahem:kouvotsvoni sanoi:*keittää kupposen* ...pahimmassa tapauksessa sitten jäänkin kattomaan BB24/7:ää, ja herään aamulla niiltä sijoilta:dunno: No otan riskin.:ahem:
Mitä elämää sinulle jää sitten, kun valvot kuitenkin 24/7?:frown:Runar ja Kyllikki sanoi:Sama juttu mulla. Mut BB ei silti juurikaan kiinnosta. :ahem:
Eihän hälle jääkään.kouvotsvoni sanoi:Mitä elämää sinulle jää sitten, kun valvot kuitenkin 24/7?:frown:
burb sanoi:Eihän hälle jääkään.
Joutuu raukka postailemaan foorumille kun ei ole elämässä mitään muuta. Säälittävintä tässä on se että tää poloinen postaile joskus jopa keskellä yötä. :nope:
M.O.T. :frown:Runar ja Kyllikki sanoi:
Sama ilmiö rikkihapossa ja pirtussa. Vaikka pirtu onkin miedoista juomista paras, se ei maistu yhtään miltään enää sen jälkeen kun ryystää rikkihappoa pari nokaretta.burb sanoi:M.O.T. :frown:
Takaisin toikkiin: parin viskinokareen jälkeen olut ei maistu miltään.
Vähän kuin laimeaa limua jois kun tuota koffia ryystää.
Ei halvat aineet maistunu läpi?kouvotsvoni sanoi:Espressoa shampanjalla Ming-dynastian aikaisesta teekipostaPaskan makuista ja kippokin hajosi vanhuuttaan, mutta oli ainakin sen arvoista.
Nyt kyllä täytyy tunnustaa että mä oon vähän huono noiden nautintoaineiden arvioimisessa ja makuvivahteissa. Tietty siihen vaikuttaa tuo tupakointi, makuaisti kärsii. Ja varsinkin pienessä kaljapöhnässä mulle on ihan sama että onko se rikkihappoa vai typpihappoa, kyllä se alas menee mutta en mä siitä mausta enää niin ole kärryillä.Runar ja Kyllikki sanoi:Sama ilmiö rikkihapossa ja pirtussa. Vaikka pirtu onkin miedoista juomista paras, se ei maistu yhtään miltään enää sen jälkeen kun ryystää rikkihappoa pari nokaretta.
Jaa, taasko on aamu tai joku sellanen...Olga sanoi:Aamukahvia.
Ei, kun Evianin vedessä olin espressonikin keittänyt. Ei nyt sentään mitään hanavesiä juoda!Runar ja Kyllikki sanoi:Ei halvat aineet maistunu läpi?
Sit ei varmaan tullut sellasta what-if fiilistäkään!kouvotsvoni sanoi:Ei, kun Evianin vedessä olin espressonikin keittänyt. Ei nyt sentään mitään hanavesiä juoda!
Ei tod!Runar ja Kyllikki sanoi:Sit ei varmaan tullut sellasta what-if fiilistäkään!