Joni
Well-known member
Pitää koittaa vkl tällästä:Juskanen sanoi:Karpalo-greippivissyä. Ihan jees.
:ahem:
Pitää koittaa vkl tällästä:Juskanen sanoi:Karpalo-greippivissyä. Ihan jees.
Meinasin vastata jotta Velkopopovitsiä, mutta tämähän olikin Olvin Tuplapukkia. Mun ei kannata osallistua oluentunnistuskisoihin.ettelbruck sanoi:Krusovicea
Ensi kerralla kysyt kouvolta, jos sulla on oluen tunnistamisongelmia.burb sanoi:Meinasin vastata jotta Velkopopovitsiä, mutta tämähän olikin Olvin Tuplapukkia. Mun ei kannata osallistua oluentunnistuskisoihin.
Joskus näinkin päin. Mullon 'vaan' kahvia. Pressaa.burb sanoi:Meinasin vastata jotta Velkopopovitsiä, mutta tämähän olikin Olvin Tuplapukkia. Mun ei kannata osallistua oluentunnistuskisoihin.
Tai sitten laitan valot päälle...Jason DeVillain sanoi:Ensi kerralla kysyt kouvolta, jos sulla on oluen tunnistamisongelmia.
burb sanoi:Tai sitten laitan valot päälle...
Eli käy miten vaan, niin Koshu tuhoutuu! :thumbup: :alppu:Vesku sanoi:Sauna lämpiämään ja taidanpa ottaa parit siivut tätä:
Jos Suomi menee lentopallossa o-kisojen karsintojen loppuotteluuun, niin sitten kolmaskin siivu...:thumbup: tai toisaalta tappion karvaan kalkin voisi huuhtoa...
Saas nyt nähdä, tuskin nyt kokonaan sentään... :thumbfh: . Tässä olisi "poikamiesiltakin", vaimo pitkän viikonlopun kuoron mukana levynteossa.Moe Szyslak sanoi:Eli käy miten vaan, niin Koshu tuhoutuu! :thumbup: :alppu: