ettelbruck
Well-known member
.
Viimeksi muokattu:
Kokista juotavaa:doubtful: :doubtful:maradona sanoi:Vois tässä ottaa joko kokista tai lonkeron.
Menen lataamaan keittimeen samanlaiset pöperöt. Tulee nimittäin eräs etustaja Virkki käymään kylässä kohta.:ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Kahvia, Presidentti.
Otan vielä toisen mukillisen.Moe Szyslak sanoi:Menen lataamaan keittimeen samanlaiset pöperöt. Tulee nimittäin eräs etustaja Virkki käymään kylässä kohta.:ahem:
Mulla ladattuna. Vaatii vain napin painalluksen. Ja sillä välin ehtii esittelemään talonmörskän.Il Tempo Gigante sanoi:Otan vielä toisen mukillisen.
Joko sulla on helkutin pieni kämppä tai todella hitaasti painettava nappi.Moe Szyslak sanoi:Mulla ladattuna. Vaatii vain napin painalluksen. Ja sillä välin ehtii esittelemään talonmörskän.
Vaikka mä luen mun postausta kuin piru raamattua, niin en saa sitä yksselitteisesti tajutuksi siten, miten sinä sen tajusit.:thumbfh:Sam sanoi:Joko sulla on helkutin pieni kämppä tai todella hitaasti painettava nappi.
Ihan hyvin.Moe Szyslak sanoi:Vaikka mä luen mun postausta kuin piru raamattua, niin en saa sitä yksselitteisesti tajutuksi siten, miten sinä sen tajusit.:thumbfh: