PuoliPöhkö
Well-known member
Sähän olet tänään aikaisessa iltakahvisi kanssa!Il Tempo Gigante sanoi:Arvatkaapas.
Sähän olet tänään aikaisessa iltakahvisi kanssa!Il Tempo Gigante sanoi:Arvatkaapas.
Jos joku kysyy että miksi? Kannattaa sanoa Piksi (pixi). Sitten ne kysyy että mikä piksi. Toimii joka kerta.burb sanoi:Jallua. Arvatkaapas miksi... EIKÄKU minkä TÄHDEN!!?!?!?? Nyt tää vitsi meni pilalle. :thumbdown
En tajunnu. :thumbfh:Partsi sanoi:Jos joku kysyy että miksi? Kannattaa sanoa Piksi (pixi). Sitten ne kysyy että mikä piksi. Toimii joka kerta.
Heipä hei!burb sanoi:Jallua. Arvatkaapas miksi... EIKÄKU minkä TÄHDEN!!?!?!?? Nyt tää vitsi meni pilalle. :thumbdown
Viinaa tulee ottaa kohtuudella, iloisella mielellä ja hyvien ystävien seurassa :nope:burb sanoi:En tajunnu. :thumbfh:
Totta.PuoliPöhkö sanoi:Viinaa tulee ottaa kohtuudella, iloisella mielellä ja hyvien ystävien seurassa :nope:
Onko mittari tai mittaaja paikalla siltä varalta, ettei tee mieli lähteä - ja pitää siis rajoittaa nautinta mahollisimman tarkasti just siihen alle promillen tasolle? (ennen kuin alkaa humppakoipi väpättää)burb sanoi:Totta.
Toisaalta koska mä viihdyn itseni seurassa niin hyvin niin mä voin nauttia promillen verran vaikka ihan keskenäni. Hyvin menee.
Jos menee yli promillen niin humppajalka alkaa vipattamaan ja sitten lähdetään baariin vaikka varttia vaille kolme, niinkin on käynyt.
Peili käteen ja viin-apullo. Mitä muuta Somalinainen eiku Suomilainen eiku suomalainen tarvitsee?burb sanoi:Totta.
Toisaalta koska mä viihdyn itseni seurassa niin hyvin niin mä voin nauttia promillen verran vaikka ihan keskenäni. Hyvin menee.
Jos menee yli promillen niin humppajalka alkaa vipattamaan ja sitten lähdetään baariin vaikka varttia vaille kolme, niinkin on käynyt.
Se promille oli vaan karkea arvio, nyt kun tarkemmin ajattelen niin taitaa mennä hiukan pieleen.PuoliPöhkö sanoi:Onko mittari tai mittaaja paikalla siltä varalta, ettei tee mieli lähteä - ja pitää siis rajoittaa nautinta mahollisimman tarkasti just siihen alle promillen tasolle? (ennen kuin alkaa humppakoipi väpättää)
Pinpp... eiku lenkkimakkaraa. Hookoon sisintä.Partsi sanoi:Peili käteen ja viin-apullo. Mitä muuta Somalinainen eiku Suomilainen eiku suomalainen tarvitsee?
Kolmen-neljän oluen jälkeen?burb sanoi:Hankala tällaista on arvioida kun en ole mittariin puhaltanut kuin kerran ratsiassa ja silloinkin, tottakai, nollat.
Itte tehtyä vai kaupan hyllyn antimia?Olga sanoi:Simaa.
VR sanoi:Maitoa. Simojen korkkaamisen jätän huomiselle.