Juon parhaillaan...

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Sandels 4,7 0,5. Mä oon ihan hulluna numeroihin. Mikä tässä on että tää toimii joka kerta. Ajatelen jo nyt että 0,15e. Eli mitä nopeammin juon sitä nopeammin palautusraha virtaa tilille. Tässähän humaltuu :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jallua. Arvatkaapas miksi... EIKÄKU minkä TÄHDEN!!?!?!?? Nyt tää vitsi meni pilalle. :thumbdown
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
burb sanoi:
Jallua. Arvatkaapas miksi... EIKÄKU minkä TÄHDEN!!?!?!?? Nyt tää vitsi meni pilalle. :thumbdown
Jos joku kysyy että miksi? Kannattaa sanoa Piksi (pixi). Sitten ne kysyy että mikä piksi. Toimii joka kerta.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
burb sanoi:
Jallua. Arvatkaapas miksi... EIKÄKU minkä TÄHDEN!!?!?!?? Nyt tää vitsi meni pilalle. :thumbdown
Heipä hei!
Hyvää iltaa!
Jallupullo seikkailee taas.
Jallupullo-nimen sain,
Jallua nääs on sissälläin.

Olen pieni Jallu vain, pullea.
burbin kanssa viihdyn ain.
Olen pieni Jallu vain, pörheä.
burbbi mua rakastaa.

----------------

Korpikuusen kannon alla on Jallupullon kolo
::Siellä on korkki ja siellä on lasi ja
pullolla pehmoinen olo::

Kerto:
Tiu tau tiu tau tilitali tittan, Jalluja kasvaa alkossa
::pikkuiset jallut ne pulloissa pysyy
kirkkaalla päivän valolla::

Ottaisin minä Jallupullon, jos vain jostain saisin
::pieneen lasiin kaataisin ja alas kulauttaisin::

Kerto

Vaan eipä taida meidän äiti Jallupulloa ottaa,
::eikä se edes usko että jallupullol' on pohja::

---------------------

Sua janoitsen
hyvä ystäväni
Kolmen Tähden Jallu
kaiken me juomma
hutikassa joka kuoma
jallusta hoilaa
se on juomaa Suomenmaan

Sun tähtesi
lempivirvoikkeeni
Kolmen Tähden Jallu.
Laulaen sisko
näkäräinen napaas kisko
huomenna lisko
uuteen nousuun huuhtoutuu


-----------
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
PuoliPöhkö sanoi:
Viinaa tulee ottaa kohtuudella, iloisella mielellä ja hyvien ystävien seurassa :nope:
Totta.
Toisaalta koska mä viihdyn itseni seurassa niin hyvin niin mä voin nauttia promillen verran vaikka ihan keskenäni. Hyvin menee.

Jos menee yli promillen niin humppajalka alkaa vipattamaan ja sitten lähdetään baariin vaikka varttia vaille kolme, niinkin on käynyt.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
burb sanoi:
Totta.
Toisaalta koska mä viihdyn itseni seurassa niin hyvin niin mä voin nauttia promillen verran vaikka ihan keskenäni. Hyvin menee.

Jos menee yli promillen niin humppajalka alkaa vipattamaan ja sitten lähdetään baariin vaikka varttia vaille kolme, niinkin on käynyt.
Onko mittari tai mittaaja paikalla siltä varalta, ettei tee mieli lähteä - ja pitää siis rajoittaa nautinta mahollisimman tarkasti just siihen alle promillen tasolle? (ennen kuin alkaa humppakoipi väpättää)

Vaarana on muodostua skitso tilanne jossa tekee mieli hörpötellä, mutta ei tee mieli humpata. Promillet nousee rajalle ja jalka alkaa viedä kohti lavettia vaikka isäntäsolu ei tahdo samaa. :nope:
 
Viimeksi muokattu:

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
burb sanoi:
Totta.
Toisaalta koska mä viihdyn itseni seurassa niin hyvin niin mä voin nauttia promillen verran vaikka ihan keskenäni. Hyvin menee.

Jos menee yli promillen niin humppajalka alkaa vipattamaan ja sitten lähdetään baariin vaikka varttia vaille kolme, niinkin on käynyt.
Peili käteen ja viin-apullo. Mitä muuta Somalinainen eiku Suomilainen eiku suomalainen tarvitsee?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
PuoliPöhkö sanoi:
Onko mittari tai mittaaja paikalla siltä varalta, ettei tee mieli lähteä - ja pitää siis rajoittaa nautinta mahollisimman tarkasti just siihen alle promillen tasolle? (ennen kuin alkaa humppakoipi väpättää)
Se promille oli vaan karkea arvio, nyt kun tarkemmin ajattelen niin taitaa mennä hiukan pieleen.
Hunpparaaja väpäjää noin kolmen-neljän oluen jälkeen, on se sitten promilleina mitä vaan.
Hankala tällaista on arvioida kun en ole mittariin puhaltanut kuin kerran ratsiassa ja silloinkin, tottakai, nollat.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Partsi sanoi:
Peili käteen ja viin-apullo. Mitä muuta Somalinainen eiku Suomilainen eiku suomalainen tarvitsee?
Pinpp... eiku lenkkimakkaraa. Hookoon sisintä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olga sanoi:
Itte tehtyä vai kaupan hyllyn antimia?

Tekis mieli sitä itse tehtyä simaa mitä lapsena latkin, mutta enpä ole jaksanut vanhemmiten alkaa sellaista väsäämään eikä esim. viime vappuna maistamani kaupan simajuoma tms. ollut muuta kuin iso pettymys.
Turhaan kai valitan, voishan sitä tehdä muulloinkin kuin vappuna...
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Maitoa. Simojen korkkaamisen jätän huomiselle.
 
Ylös