Juon parhaimmillaan...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Knoukka

Well-known member
Tuplacappucino porisemassa ja puoliyhdeksän uutiset tulossa. :ahem:

Knoukka

Well-known member
Pitkä yö tiedossa?

Hyvä punaviini on kyllä hyvää.
Yhteen-kahteen tulee valvottua näin lomilla ja kun on aina tottunut iltakahvit juomaan niin enemmän vie hedarin muodossa unia juomatta jättäminen. Vuorokauden kokonaismäärä sen sijaan haittaa nukkumista: aamulla iso latte, iltapäivällä ennen treeniä espresso ja illalla cappuccino tai tupla on se normi.

Ja voi olla että tulee pitkä yökin... ;)

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Just vetäsin kaksi vuotta vanhan (siis best before) belgialaisen bilsun. Jotain vanhaan tapaan tehtyä trappist-tyyppistä olutta. Oli jäänyt kaappiin ja hyvää oli. Voltteja 7,2 ja kokoa pullolla kolmevarttia.

Örfil

Guest
Ainakin elän rehellisesti toisin kuin sinä: http://www.iltalehti.fi/viihde/2012072315874248_vi.shtml

:ahem:
Joni: avoin kirje sinulle.

Olet jo sen ikäinen ettei sinun pitäisi olla kotona vanhempiesi riesana.
- muuta siis pois kotoa

Naisia nussitaan livenä, ei livecamina tms.
- mene nyt saatana baariin ja iske vaikka halpa huora!

Työstä
- nykyään ei saa töitä ilman koulutusta, sun koulutuksella pitäis päästä ainakin mihin tahansa isompaan tukkuun keräyshommiin (tein itse samaa opiskeluaikana) ja sitä kautta omien kykyjen mukaan edetä.

Nyt Joni, mela omaan käteen ja etene kuten mies etenee. Inttiin susta ei varmaan ole? Millä syyllä muuten luistit sieltä?

Joni

Well-known member
Joni: avoin kirje sinulle.

Olet jo sen ikäinen ettei sinun pitäisi olla kotona vanhempiesi riesana.
- muuta siis pois kotoa

Naisia nussitaan livenä, ei livecamina tms.
- mene nyt saatana baariin ja iske vaikka halpa huora!

Työstä
- nykyään ei saa töitä ilman koulutusta, sun koulutuksella pitäis päästä ainakin mihin tahansa isompaan tukkuun keräyshommiin (tein itse samaa opiskeluaikana) ja sitä kautta omien kykyjen mukaan edetä.

Nyt Joni, mela omaan käteen ja etene kuten mies etenee. Inttiin susta ei varmaan ole? Millä syyllä muuten luistit sieltä?
1. Katsooko muuttaminen ikää ja mitä se kellekkään kuuluu millon ja minkä ikäsenä pitää muuttaa?? Järki käteen hoi!
Kyllä tuossa enimmäkseen on esteenä ollut ettei vieläkään ole vakkarihommia saanut. En mä työttömänä tukien avulla halua edelleenkään muuttaa.

2. Et tiedä yhtää mitään mun nais-asioista ja miten helvetissä se oikeastaan liittyy tähän juomistoikkiin yhtään??? wtf dude...

3. Töitä voi saada myös työhistorialla.. Nyt vaan on tää kesä huonoa aikaa etsiä töitä kun kaikki lomailevat... ei nyt kaikki mutta suurinosa luultavasti.. Toivon toki että löytyisi hommia pian.

Ja se siitä puheenaiheesta. En jatka tätä keskustelua vaikka kuinka moni quottaisi tähän... siitä vaan..

Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
1. Katsooko muuttaminen ikää ja mitä se kellekkään kuuluu millon ja minkä ikäsenä pitää muuttaa?? Järki käteen hoi!

2. Et tiedä yhtää mitään mun nais-asioista ja miten helvetissä se oikeastaan liittyy tähän juomistoikkiin yhtään??? wtf dude...

3. Töitä voi saada myös työhistorialla.. Nyt vaan on tää kesä huonoa aikaa etsiä töitä kun kaikki lomailevat... ei nyt kaikki mutta suurinosa luultavasti.. Toivon toki että löytyisi hommia pian.

Ja se siitä puheenaiheesta. En jatka tätä keskustelua vaikka kuinka moni quottaisi tähän... siitä vaan..
Hienoa! Melkein laitoin jo sinisen peukku-ylös-hymiön, mut en sittenkään. Thumbbi ylös silti!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.