JUMALAUTI!!! :mad_old:Nopeahuoli sanoi:Vedin askon kalijan.
JUMALAUTI!!! :mad_old:Nopeahuoli sanoi:Vedin askon kalijan.
Tuutko mun tukihenkilöksi AA:han?Asko S. sanoi:JUMALAUTI!!! :mad_old:
Joo toki! :thumbup:Juhis sanoi:Tuutko mun tukihenkilöksi AA:han?
Möötteä mun baar.. eiku viin... EIKU jääkaapin luona. :ahem:Asko S. sanoi:Joo toki! :thumbup:
Eiku... Hei!
MITÄ HELVETTIÄ SÄ VIHJAILET!?!? :mad_old:
Ahaa, joo! Kyllähän mä sinne sun ba... eiku siis tota, voinhan mä teille tulla syömään! :ahem: :thumbup:Juhis sanoi:Möötteä mun baar.. eiku viin... EIKU jääkaapin luona. :ahem:
Paraneminen voi alkaa Koss... Kurkkusämpylän merkeissä siis!Asko S. sanoi:Ahaa, joo! Kyllähän mä sinne sun ba... eiku siis tota, voinhan mä teille tulla syömään! :ahem: :thumbup:
Meniköhän se nyt ihan noin...Jacques sanoi:Suvi soitti ja käski sanoa.. hetkinen mites se nyt menikään..
.. niin olivat sytyttämässä kokkoa ja löysivät jotain bensaa millä saavat sen paremmin syttymään. Kokkona on kuulemma Runar ja Kyllikin mökki.
En nyt halua olla tungetteleva, mutta mitä he-le-vet-tiä teit PARKANOSSA?patriot sanoi:Parkanosta ...
Olin mökillä... Sieltä jatkoin perjantaiksi Raumanmeren juhannukseen..Jakopään hihna sanoi:En nyt halua olla tungetteleva, mutta mitä he-le-vet-tiä teit PARKANOSSA?
Saldo: 2,05 promillea. Karhuvaaran kommentti:MTV3 Oy:n toimitusjohtaja Pekka Karhuvaara, 51, jäi kiinni vesiliikennejuopumuksesta mökkimaisemissaan Lohjanjärvellä viime kesänä. Käry kävi, kun Karhuvaara lähti juhannuspäivän illalla hieman yhdeksän jälkeen veneilemään mökkinaapurinsa luo
Aika epeli on jos 2 promillen humala ei missään tunnu...- Promillelukema tuli minulle todellisena yllätyksenä, en tuntenut itseäni päihtyneeksi. Kunto oli hyvä.
- Ei, alkoholi ei ole minulle ongelma. Se oli juhannus ja sillä tavalla
Eipäs, vaan UKON JUHLA!- Ei, alkoholi ei ole minulle ongelma. Se oli juhannus ja sillä tavalla
Näin voimme sanua asian olevan.K.Yrjola sanoi:Eipäs, vaan UKON JUHLA!
Hehheh, no ens vuonna sitten. :ahem: Sit oonkin jo täysikänen.Joni sanoi:Nope. Ehkä panen tai poltan metsän. :ahem: