Juovuksissa työpaikalla?

Olin kerran humalassa baarissa. Se oli jonkun työpaikka, on ehkä vieläkin.

vook vook

Nykyisessä työpaikassa olen kerran juonut työvuorossa oluen.

1982 olin kerran aamuvuorossa ihan petaalit sekaisin, oltiin kaverin kanssa juotu yökahteen ja aamuviideltä poljin lainafillarilla töihin (ihme kyllä onnistui). Kolleegat varastossa pistivät silloisen nuoren miehen nukkumaan lastattavaan tavaravaunuun ja herättivät kymmeneltä kahville...

Töissä en, mutta viitisen vuotta sitten menin kerran luennolle pienessä jurrissa. :o

Pienessä krapulassa olen joskus mennyt töihin, mutten missään kunnon kohmelossa. Luennolla ja tentissä on joskus ollut vähän enemmänkin huono olo.

Tämä on lupaus joka työttömän on helppo pitää.

Omassa viestissäni mainitsin aiemmat kokemukseni. Sentään jotkut myös opiskelee. Mutta itse Fägis ei vastannut tähän. Hiljaisuus on myöntämisen merkki. Aijaijai! Jätkä vaa quoteilee muiden juttuja ja vittuilee ja se leikkii pomoa. On se kova. :D

Viimeksi muokattu:
Omassa viestissäni mainitsin aiemmat kokemukseni. Sentään jotkut myös opiskelee. Mutta itse Fägis ei vastannut tähän. Hiljaisuus on myöntämisen merkki. Aijaijai! Jätkä vaa quoteilee muiden juttuja ja vittuilee ja se leikkii pomoa. On se kova. :D

OK

Komp. On muuten sangen rasittavaa hommaa jos on joku rasittava matkassa. Yleensä yritän välttää koko hommaa.

Rasittavuudessa seuraava aste on se, kun isossa porukassa pari-kolme "nokkamiestä" toisistaan tietämättä järkkäilee taksikyytejä jatkopaikkaan. :thumbfh:

Viimeksi muokattu: