Pistäkää valituksia kuluttajansuojalautakuntaan. Minusta on jo aika saada vähän rotia näihin nettirahatuksiinkin, varsinkin silloin kun ne ei toimi kuluttajaa tyydyttävällä tavalla. Nyt asia oikeastaan riippuu vain siitä, että oma nettiyhteys on riittävän nopea ja toimii ko. hetkellä kuten pitäisi. Kenties tästä saadaan ennakkotapaus? Ensinnäkin siis tästä EyeOnTheSky-hommasta, ja miksei sitten myös kuluttajan harhauttamisesta maksutv:n suhteen.
9 euroa 10 EK:sta ja muutamasta tunnista on kuitenkin aika paljon. Eikös jotain Big Brotheriakin näe 2400 tuntia livenä 50 eurolla ja useammista kamerakulmista ja paremmin tuotettuna.
Justiinsa niin. Se on kuule ihan itestään kiinni maksaako siitä vai ei, joten en näe MITÄÄN syytä valittaa asiasta. Ja siis jos oikeasti vertaat BIG BROTHERIA johonkin MM-ralliin voi jestas sentään! Siinä on todellinen rallifani. Minä maksan mielelläni 9e ralliviikonlopusta, big brotheria en katsoisi edes ilmaisiksi, oli sitten kuinka hyviä kamerakulmia tahansa.
Itse olen ollut enemmän kuin tyytyväinen että olen saanut katsella EyeOnTheSky lähetysten välityksellä Jyskälän tapahtumia, kun en töiden takia itse päässyt paikalle.
Ja sitten takaisin ASIAAN.
Muut tipahtivat lopullisesti Hirvosen ja Loebin vauhdista. Jännäksi menee! Ja Räikkönen noussut oman luokkansa kolmanneksi, tosin Tuohinon ongelmien takia. Kohta pääsee seuraamaan taasen tuota 'taivaskanavaa' :thumbup: