Kotikisa, kauden arvostetuin kisa, sekä tietenkin loistava näytönpaikka kaikille sikariportaan ihmisille. Uskon että helpommin ne tallipäälliköt huomaavat ajon NORFissa kuin jossain IRCin osakilpailussa.Mieleeni tuli vielä kysymys, että miksi Hänninen ja Alén ajoivat Jyskälässä vaikka samaan aikaan oli IRC osakilpailu, joka lienee sarjana heidän kauden päätavoitteensa? Tosin kärkisijoihin ei taida ainakaan nyt enää olla mahdollisuutta.
Edellisen lisäksi Madeira ei kuulunut Skodan ohjelmaan joten Juho ei olisi siellä ajanut muutenkaan, Abarth ei enää ajattane Antonia asfaltilla joten hänkin oli vapaa ajamaan NORF:n.Kotikisa, kauden arvostetuin kisa, sekä tietenkin loistava näytönpaikka kaikille sikariportaan ihmisille. Uskon että helpommin ne tallipäälliköt huomaavat ajon NORFissa kuin jossain IRCin osakilpailussa.
Jyskälä ja Madeira ralli ovat traditionaalisesti olleet saman viikonlopun aikana jo vuosikausia ellei kymmeniä riippumatta siitä minkä sarjan osakilpailuina niitä on ajettu, syitä siihen ei voi muuta kuin arvailla.Mikähän idea ylipäätään oli järjestää MM- ja IRC-sarjan rallit samana viikonloppuna :thumbdown
Olit näköjään samassa risteyksessä kattelemassa ku itekin. Kyllä Hirvonen tuli kaikkein komeimmin ton läpi ja samalla kaato merkit mennessäänMuutamia kuvan tapaisia löytyy myös täältä:
http://samij.kuvat.fi/kuvat/Ralli/Neste Oil Rally Finland/2009/
Joo, eikös se Mikko sanonut jossain haastattelussa että tahalteen ajo merkkien päältä kun siitä kerran meni nopein reitti..Olit näköjään samassa risteyksessä kattelemassa ku itekin. Kyllä Hirvonen tuli kaikkein komeimmin ton läpi ja samalla kaato merkit mennessään
Siis tuolla Himoksen pätkällä.
Taisi olla peräti tuon himoksen maalissa kun tokaisi sen. Olis nuo merkit ennenpitkään Jari-Matin toimesta viimeistään kaatunuJoo, eikös se Mikko sanonut jossain haastattelussa että tahalteen ajo merkkien päältä kun siitä kerran meni nopein reitti..
Helppohan se on laittaa Markon syyksi/ansioksi, mutta Hirvonen on tehnyt ajollisesti älyttömän hyvää työtä. Mites Sordon taso on noussut sitten kanssa? Kukas sääti Danin auton?Taitaa se tason nosto johtua siitä, että eräs virolainen kävi tekemässä helvetin onnistuneen muutoksen nykyiseen Focukseen, ja vauhti nousi kertaheitolla Sitikan ohi. Sen jälkeen Mikon itseluottamus on vain kasvanut kasvamistaan, kun huomasi että pärjätään ajamalla Loebille. Parin kuukauden päästä saadaan uusi suomalainen rallin maailmanmestari historiankirjoihin. :thumbup:
Nyt en kuollaksenikaan muista, olinko ihan ensimmäisessä risteyksessä tuolla Jukojärvellä, ja karttaakaan ei enää ole saatavilla, mutta ainakin alkupään risteyksen jälkeisessä nypyssä tuli oltua, josta nuo tuolla aiemmin laittamani hyppykuvatkin on napattu!pe: EK2 Jukojärvi, ekan risteyksen jälkeinen hyppy. Citikat lensi näteimmin.
...........................
Olisko ollut forumilaisia vieressä?